ورزشکارن هم در سیل خروشان مردم حضور دارند

داورزنی: بدون تکیه بر قدرت‌ها به قدرت تبدیل شدیم

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، گفت: ورزشکارن هم در سیل خروشان مردم حضور دارند و همواره در صحنه حضور داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا داورزنی در سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران درباره مهمترین دستاورد انقلاب در این سال‌ها، گفت: عزت ایران در دنیا بزرگترین دستاورد جوانان این مرز و بوم است که با نفس امام (س) احیا شدند. 39 سال قبل چندین هزار شهید تقدیم انقلاب کردند. کشوری روی پای خودمان هستیم. حرفی که امام در همان  اول مطرح کرد نه شرقی نه غربی را ایران ثابت کرد می‌توان بدون تکیه بر قدرت‌ها خودش تبدیل به قدرت شود. این چیز کمی نیست. امنیت و عزت‌مان حاصل مبارزاتی است که انجام شد. کشور ما از اول انقلاب درگیر حوادث متعددی در جنوب، شمال، غرب، شرق، گنبد، آمل، جنگ تحمیلی  و ... بود. استکبار جهانی و صهیونیسم از همان ابتدا کمر همت بستند تا انقلاب را از صحنه به در کنند تا کشوری خودش را به دنیا ثابت نکند که می‌توان بدون تکیه بر قدرت های جهانی تبدیل به قدرت شد.

وی افزود: کشوری که روزی ژاندارم منطقه و عامل دست صهیونیست و آمریکا بود الان روی پای خودش ایستاده است. همه بحث‌های اطراف ما در لبنان، سوریه، عراق، افغانستان و پاکستان به خاطر این است که  می‌خواهند بر علیه کشور ما اقدام کنند. وحدت و همدلی در کشور ما ثابت کرده که این امر شدنی نیست. اتفاق سرنگونی جنگنده صهیونیسم در سوریه روز گذشته اتفاق افتاد که آنها گفتند این اقدام ایرانی‌ها بوده است. به جرات می‌گویم این عزت و اقتدار ما در دنیا حاصل وحدت و همدلی مردم ایران است. امیدوارم هر سال قدرتمند تر از گذشته روی پایمان بایستیم و به دنیا ثابت کنیم ملی با تاریخ و تمدن کهن هستیم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در مورد حضور ورزشکاران در کنار مردم، تصریح کرد: به طور طبیعی ورزشکاران هم در این سیل خروشان مردم در خیابان انقلاب حضور دارند. جامعه ورزش هم عضوی از این سیل خروشان است و همواره در صحنه حضور داشتند.

داورزنی در ادامه خاطرنشان کرد: پیام ملت بزرگ ما به دنیا این است که ما ملتی با فرهنگ هستیم که نه به دنبال جنگ، بمب اتم، تجاوز و ... است و فقط پای آرمان خود ایستاده است. این وحدت و همدلی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است.

 

دیدگاه تان را بنویسید