کاشانی از کاهش قیمت بلیت بازی های آسیایی خبر داد

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قیمت بلیت بازی های آسیایی کاهش می یابد تا هواداران بیشتری برای تشویق تیم به ورزشگاه بیایند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جعفر کاشانی درباره بازی تیم پرسپولیس برابر نسف قارشی ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: وضعیت تیم خوب است و بازیکنان در شرایط مناسبی قرار دارند و آماده این بازی هستیم. همچنین تمهیدات لازم برای برگزاری این بازی با حمایت هواداران فراهم شده است.

او درباره درخواست هواداران برای کاهش بلیت بازی های آسیایی بیان کرد: باشگاه پرسپولیس فقط قیمت بلیت لیگ قهرمانان آسیا را تعیین نمی کند اما قرار شد در این باره با افرادی مذاکره شود تا قیمت بلیت ها کاهش یابد. در جلسه هیئت مدیره مقرر شد تا قیمت بلیت های بازی های آسیایی کاهش یابد.

کاشانی افزود: با توجه به اینکه بازی تیم ما برابر نسف قارشی ازبکستان وسط هفته برگزار می شود برای افزایش تعداد هواداران باید طبقه دوم ورزشگاه آزادی رایگان اعلام شود اما رایگان کردن این بازی امکان پذیر نیست. بر این اساس با مساعدت برخی از افراد می شود قیمت بلیت بازی های آسیایی را کاهش داد.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و همه بازیکنان دوست دارند در این تیم بازی کنند. به هر حال قرارداد بازیکنان با پرسپولیس قلبی است و همه بازیکنان فعلی اعلام کردند که قراردادشان را تمدید می کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید