افاضلی: تساوی سپاهان و نفت عادلانه بود

سرمربی نفت تهران می گوید تساوی این تیم برابر سپاهان عادلانه بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هومن افاضلی بعد از تساوی بدون گل تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: بازی به لحاظ تاکتیکی پیچیده بود. انتظار بازی سختی را داشتیم. می‌دانستیم سپاهان در نیمه نخست به ما فشار وارد می‌کند. برای بازی برنامه ریزی داشتیم. بعد از فاز اول، ما چندین موقعیت خوب داشتیم. سپاهان هم موقعیت‌هایی را داشت اما تیم ما رفته رفته بهتر می شود و می توانیم در فاز هجومی تاثیر بیشتری داشته باشیم. این بازی برای ما یک قدم رو به جلو بود. برای باشگاه سپاهان ارزش زیادی قائل هستم. سپاهان جزو تیم‌های بزرگ کشورمان است. امیدوارم به جایگاه اصلی خود بازگردد. فکر می‌کنم با وجود چند موقعیت خوب، نتیجه عادلانه بود.

سرمربی نفت تهران در باره فعالیت در این تیم و اینکه آیا شرایط سختی به عنوان سرمربی در لیگ برتر دارد گفت: سوال سختی پرسیدید. این تیم جزو جاهایی است که از حضور در آن لذت می برم. تیم ملی المپیک را برای قهرمانی آسیا بردم؛ در حالی که از تیم اصلی فقط پنج بازیکن را داشتم. تیم در گروه بسیار دشوار استرالیا، کویت و ژاپن چهار امتیاز گرفت و به خاطر بازی بودار ژاپن و استرالیا از مسابقات کنار رفت. در ابتدای فصل هم در صبا بودم که شرایط بسیار سخت بود.

او درباره اینکه فکر نمی‌کند سپاهان می‌توانست پیروز این بازی شود، گفت: نه. فکر می‌کنم ما دو بازی مختلف را دیدیم. احساس من این است که سپاهان شایسته پیروزی نبود. نظرم را درباره خلاصه بازی گفتم. شاید شما تحت تاثیر صدای هواداران قرار گرفتید. ما برای کسب سه امتیاز آمده بودیم. نوع کسب پیروزی ما به این شکل نیست که سپاهان را تا داخل هجده قدم تیمشان عقب ببریم. من بیش از ۱۸۶ بازی ملی در سمت‌های مختلف دارم. می‌دانستم که باید چطور بازی کنیم و از بازی حریف بهره لازم را ببریم. می‌خواستیم سه امتیاز را بگیریم و برخلاف نظر شما فکر نمی‌کنم سپاهان موقعیت زیادی داشته باشد. شما به روند نفت نگاه کنید، متوجه ساختار دفاعی خوب تیم می‌شوید. ما گل‌های کمی در این هفته ها دریافت کردیم.

افاضلی درباره اینکه مشکلات مالی را در کسب نتایج تیم‌ها چقدر تاثیرگذار می‌داند، گفت: فوتبال وابسته به یک فاکتور نیست بلکه یک مجموعه است. اگر بازیکنان شما از نظر مالی آشفته باشند و تمرکز نداشته باشند، به عنوان مربی نمی‌توانید کار کنید. ما به بازیکنان پرداختی داشتیم اما اینکه چقدر بوده باید از مدیریت برسید. خوشحالم بازیکنانم تمرکشان را روی بازی می گذارند و دیگر به سازمان لیگ نمی روند. قبل از من تیم در انتهای جدول بود اما الان خیلی بهتر شدیم. همه ما مانند یک گروه در تیم فعالیت می کنیم.

او با تمجید از ورزشگاه نقش جهان اصفهان گفت: به خاطر مجموعه نقش جهان به هواداران سپاهان تبریک می گویم. البته نواقصی وجود دارد اما این مجموعه موجب افتخار ما است. ان‌شاءالله این نواقص برطرف شود. باید چادر ورزشگاه هم نصب شود که عمر ورزشگاه افزایش یابد. این مجموعه مایه مباهات ما است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید