زیدان: دوست دارم ایسکو تا آخر عمرش در رئال بماند

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با پاسخ به شایعات موجود درباره آینده هافبک اسپانیایی تیمش، گفت نمی‌داند چه نتیجه‌ای در بازی تیمش برابر PSG رقم خواهد خورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، زین‌الدین زیدان امروز (جمعه) در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (شنبه) رئال مادرید برابر رئال سوسیه‌داد در هفته بیست‌و‌سوم لالیگا، شایعه احتمال خروج ایسکو از جمع کهکشانی‌ها را رد و تأکید کرد که به این بازیکن اسپانیایی در تیمش نیاز دارد.

ستاره فصل گذشته کهکشانی‌ها در این فصل دچار افت و به یک نیمکت‌نشین تبدیل و همین مسبب ایجاد شایعاتی درباره آینده‌اش شده است.

زیدان در این خصوص به خبرنگاران گفت: من ایسکو را در تیمم می‌خواهم. می‌خواهم که او تمام عمرش را در این تیم سپری کند. او همانطور که همیشه نشان داده و نشان هم خواهد داد، بازیکن بسیار خوبی است. این خبر هم که او می‌خواهد برود، دروغی بیش نیست.

زیزو درباره بازی تیمش برابر سوسیه‌داد در هفته‌ای که کهکشانی‌ها باید خودشان را برای میزبانی از پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده کنند هم گفت: سوسیه‌داد تیم بسیار خوبی است اما ما هم می‌خواهیم یک بازی خوب انجام دهیم. می‌دانیم بازی سختی داریم. نمی‌دانم در بازی چهارشنبه برابر PSG چه اتفاقی رخ می‌هد اما برای آن بازی هم هدف‌مان این است که یک بازی خوب انجام دهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید