علی کریمی از هدایت سپیدرود رشت کناره گیری کرد/ متن استعفا + واکنش باشگاه

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت کمتر از ۲۴ ساعت پس از شکست سنگین تیمش مقابل استقلال تهران از سمت خود کناره‌گیری کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی کریمی پس از شکست تیمش مقابل استقلال صحبت‌هایی انجام داد که به زودی در خصوص ادامه همکاری‌اش با سپیدرود تصمیم خواهد گرفت. او ظهر امروز (جمعه) تصمیم گرفت از سمت خود استعفا کند و متن استعفای خود را خطاب به مالک باشگاه سپیدرود منتشر کرد.

متن استعفای علی کریمی در زیر می‌آید:

تیم فوتبال سپیدرود رشت روز گذشته پنجشنبه در چارچوب هفته بیست‌وسوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در دیدار مقابل استقلال تهران با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست داد تا همچنان با 20 امتیاز تیم چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر باشد.

-- واکنش باشگاه سپیدرود:

فرهاد خراسانی سخنگوی این باشگاه درباره استعفای علی کریمی از سرمربیگری سپیدرود اظهار داشت: ما این موضوع را پیش‌بینی می‌کردیم، اما فعلاً چیزی به صورت مکتوب به دست باشگاه ما نرسیده است. در هر صورت چه این استعفا مکتوب باشد و چه شفاهی، ما با آن مخالفت خواهیم کرد و علی کریمی تا پایان قرارداد دو سال و نیم خود باید در تیم بماند.

وی در مورد اینکه وضعیت تیم سپیدرود با شکست مقابل استقلال به خطر افتاده است،‌ تصریح کرد: ما چهار بازی خانگی در پیش داریم و می‌توانیم با دو یا سه برد بقای خودمان را در لیگ برتر قطعی کنیم. در هر صورت فوتبال است و این اتفاقات در آن طبیعی است. علی کریمی هم بازیکن بزرگی بوده و اخلاق حرفه‌ای او ایجاب می‌کند که دست باشگاه را باز بگذارد. کریمی مانند برخی از سرمربیان نیست که بخواهد به هر طریقی در تیم بماند و با این کار خواسته دست ما را باز گذارد.

سخنگوی باشگاه سپیدرود در ادامه تصریح کرد: فرصت 45 روزه به یک مربی بسیار ناچیز است و هیچکس نمی‌تواند در این فرصت اهداف خود را در باشگاه پیاده کند. مربی برای موفقیت به دو یا سه سال زمان نیاز دارد. من خودم بازیکن سپیدرود و استقلال بوده‌ام و کاملاً فوتبال را درک می‌کنم به همین دلیل به شدت ما استعفای کریمی مخالفت می‌کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید