حسن یزدانی: کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی داریم

دارنده مدال طلای کشتی آزاد المپیک گفت: امیدوارم با دعای خیر مردم باز هم مانند سال‌های گذشته جام قهرمانی را برای هفتمین بار در خاک آمریکا بالای سر ببریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسن یزدانی درباره شرایطش در اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تمرینات پرفشاری را در این اردو پشت سر گذاشتیم که با تمام سختی‌هایش تمام شد؛ البته خیلی زود و بعد از چند روز استراحت فعال برای حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا، اردوی پایانی و متصل به اعزام را آغاز خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم تا مسابقات آسیایی به آمادگی کامل برسم، هر چند که آسیا از گذشته برای کشتی و کشتی‌گیران ما کوچک بوده است و باید به موفقیت در میادین جهانی و المپیک فکر کنیم، اما حضور در این رقابت‌ها می‌تواند به عنوان یک میدان تدارکاتی خوب برای حضوری موفق در مسابقات مهم نقش داشته باشد.

دارنده مدال طلای کشتی آزاد المپیک درباره برنامه‌هایش برای حضو ر در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی گفت: تمام تلاشم این است که ابتدا در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی بار دیگر بتوانم صاحب دوبنده تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی شوم تا باز هم برای ایران افتخارآفرینی کنم.

یزدانی در خصوص اضافه شدن ایران به تیم‌های حاضر در جام جهانی کشتی آزاد و اینکه به نظر می‌رسد امسال شرایط متفاوت‌تر از سال‌های قبل خواهد بود، گفت: بدون شک امسال کار بسیار سختی خواهیم داشت، با توجه به تغییر اوزان و ترکیب خوبی که تیم‌های مدعی به خصوص آمریکایی‌ها دراختیار دارند، کار سخت‌تری نسبت به سال‌های قبل برای دفاع از عنوان قهرمانی خواهیم داشت، اما امیدوارم با دعای خیر مردم، باز هم مانند سال‌های قبل، جام قهرمانی را برای هفتمین بار در خاک آمریکا بالای سر ببریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید