گنج‌زاده: همه برای حضور در المپیک به دنبال اثبات خود هستند

ملی‌پوش کاراته ایران پس از کسب طلای کاراته وان پاریس گفت: همه برای حضور در المپیک به دنبال اثبات خود هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سجاد گنج زاده پس از کسب مدال طلای رقابت‌های کاراته وان پاریس بیان کرد: همیشه مسابقات کاراته وان پاریس به نحو احسن برگزار می‌شود،  این دوره از رقابت‌ها نیز از نظر سطح فنی بسیار بالا بود، بسیاری از کشورها در هر چند بازیکن را به این مسابقات اعزام کرده بودند و همین باعث شد سطح فنی مسابقات بالا باشد.

 او در ادامه  با اشاره به المپیکی شدن کاراته افزود: از روزی که خبر المپیکی شدن کاراته اعلام شد نگاه‌ها نسبت به کاراته تغییر کرد و بسیاری از کشورها که بازیکنان خوبی را در اختیار داشتند و روی آنها تمرکز نداشتن تغییر رویه داده‌اند و حمایت خود را از بازیکنان انجام می‌دهند. در مجموع شرایط بسیار متفاوت شده است این تحت تاثیر المپیکی شدن کاراته است. خدا را شکر تیم ما نیز بسیار خوب است و توانستیم در این مسابقات مقام اول کومیته تیمی و مجموع سوم را کسب کنیم.

 گنج‌زاده ادامه داد: این روزا همه تلاش می‌کنند تا خود را اثبات کنند و بتوانند در میدان بزرگ المپیک حضور داشته باشند، بازیکنان جوان و بازیکنان قدیمی تر همه در تلاش هستند، جوانان انگیزه بسیار زیادی دارند و قدیمی ها نیز کوله‌باری از تجربه را در اختیار دارند. ارکان ترکیه ای که رنگ سوم را دراختیار  دارد پس از المپیکی شدن کاراته دوباره به میادین بازگشت و توانست نقره مسابقات اروپا را کسب کند اما در کاراته وان پاریس نتوانست مدالی کسب کند. همه تلاش خود را خواهند کرد تا بتواند در میدان بزرگ المپیک حضور داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید