واکنش وحید شمسایی به شکسته شدن رکوردش

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران‌، گفت: روز سختی را سپری کردم، از صبح مردم در خیابان‌ها به من نگاه می‌کنند و با انگشت اشاره می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وحید شمسایی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در خصوص اینکه بالاخره رکورد آقای گلی توسط فالکائو شکسته شد، گفت: متاسفانه زمانی که صبح بیدار شدم متوجه این موضوع شدم خیلی از این خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و اهالی ورزش با من تماس گرفتند تا اینکه این خبر را به من بدهند. بسیار ناراحت شدم. عزم راسخی از سوی فدراسیون برزیل جزم شده بود تا بعد از اینکه فالکائو سه بار خداحافظی کرد دوباره برگشت تا بتواند بالاخره رکورد را بزند. فالکائو از اسم وحید شمسایی نگذشت به نظرم از اسم یک کشور، از اسم ایران گذشت. به نظرم ما باید به خاطر این ناراحت باشیم که این رکورد به اسم ایران بود اما به راحتی با یک برنامه‌ریزی دقیق از سوی فدراسیون برزیل دیگر به نام ما نیست.

وی در ادامه در خصوص اینکه مدیران فوتبال برزیل بالاخره با برنامه ریزی توانستند این رکورد را بزنند. آیا از سوی فدراسیون فوتبال تدبیری اندیشیده شد تا رکورد را حفظ کنیم، گفت: اگر تدبیری وجود داشت این اتفاق صورت نمی‌گرفت. من در سال 1378 پیراهن تیم ملی را بر تن کردم و تا سال 2012 میلادی با کشور ایران روزهای سخت و شیرینی را سپری کردم. افتخارات زیادی کسب کردیم اما خیلی راحت این افتخارات از بین رفت. مسئولان برزیل با آرامش کار خودشان را انجام دادند. فقط غبطه می‌خورم به خاطر اینکه طی این سال‌ها این همه مصدوم شدم. این همه افتخار کسب کردیم. امتیازهای زیادی را می‌توانستم به دست بیاورم اما به خاطر ایران چشم‌پوشی کردم و به دلیل بی‌مسئولیتی همه چیز از بین رفت.

شمسایی درباره اینکه آیا فکر می‌کنید در ادامه مسئولان کاری کنند تا دوباره رکوردت حفظ شود و بتوانی رکورد فالکائو را بزنی،‌گفت: نه باور ندارم. یک زمانی تلویزیون، روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها فشار زیادی به مسئولین مربوطه آورد که قرار بود با 3 یا 4 کشور بازی دوستانه‌ای برگزار کنیم اما بعد بی‌توجه شدند و حرف‌هایی الکی زده شد. در حال حاضر روز سختی را سپری می‌کنیم. هر کسی من را در خیابان می‌بیند با انگشت اشاره می‌کند. این حرکت هزار حرف دارد. فقط می‌توانم بگویم سال‌ها گذشت و من سعی کردم برای کشورم افتخارآفرینی کنم اما در حال حاضر احساس می‌کنم شرمنده مردم شدم و کاری از دستم برنمی‌آید. 

وی در ادامه گفت: خدای ناکرده همین آدم‌ها ممکن است به خاطر کارهایی که کردند نه به خاطر وحید شمسایی بلکه به خاطر ایران شرمنده شوند. فالکائو دو گل به ثمر رساند و توانست بعد از 6-7 سال که من خداحافظی کردم یک گل از من پیشی بگیرد. قطعا ممکن است در ادامه برای اینکه بخواهد فاصله‌ای بیفتد باز هم بازی کند تا رکوردش حفظ شود. 

به گزارش فارس، مجری رادیو با بیان این صحبت ها که چرا مسئولان فوتسال توجهی نمی‌کنند؟ آقای کفاشیان در بیشتر سمینارها و جلسات در کشورهای آسیایی حضور دارند اما اگر انتقادی از او می‌شود سریعا به مسئولان سازمان صدا و سیما تماس می‌گیرند تا جلوی انتقادها گرفته شود. آقای شمسایی شما چقدر مسئولین فوتسال را مقصر می‌دانید؟ از شمسایی خواست تا در این مورد صحبت کند و وی گفت: امیدوارم مسئولین به فکر باشند. از من که گذشت و این رکورد شکسته شد اما امیدوارم در آینده شرمنده نشوم. این بر عهده کمیته فوتسال است و مسئولین باید این کار را انجام دهند. خیلی راحت می‌توانستند یک بازی دوستانه برگزار کنند تا من در آن بازی کنم و رکورد حفظ شود تا خیال ایران راحت باشد اما نمی‌دانم چرا بی‌توجه هستند. 

شمسایی در ادامه گفت: من بعداز خدا دلم به شما خبرنگاران، عکاسان، روزنامه‌نگاران و مردم خوش است. همه آدم‌هایی که از این موضوع و موضوعاتی از این قبیل می‌گذرند باید جوابگو باشند. 

وی در پایان در خصوص حضور تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: در حال حاضر فوتبال ایران در آسیا مثل ورزش والیبال است. هر کسی بتواند در والیبال یک ست از ایران بگیرد احساس می‌کند پیروز شده است. در حال حاضر ما در فوتسال همین حال و هوا را داریم. تیم بسیار قدرتمندی هستیم.درحال حاضر سوم جهان هستیم. این تورنمنت تشکیل شده از جوانان و باتجربه‌ها که می‌توانند در کنار هم اتفاقات خوبی رقم بزنند. مطمئنا از این مسابقات دست پر خارج خواهیم شد. من بارها گفته‌ام پتانسیل فوتسال در ایران بسیار بالاست اما امکانات بسیار ضعیف است. ما باید کاری کنیم که عناوین خود را در جهان بیشتر کنیم.امیدوارم که ملی‌پوشان در این مسابقات با قهرمانی به کشور عزیزمان برگردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید