استقبال مردم آمریکا از بکام + عکس/ تبریک چهره‌های معروف ورزش و هنر جهان

چهره‌های سرشناس هنر و ورزش جهان اقدام جدید افسانه انگلیسی را به او تبریک گفتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ستاره محبوب جهان فوتبال تصمیم به باشگاه داری در ایالات متحده گرفته و این تصمیم موجی از شادی را در آمریکا به وجود آورده است.

دیوید بکام با خرید یک باشگاه در ایالت "میامی" قصد دارد باشگاه فوتبالی را در ینگه دنیا اداره و تیمش را وارد مسابقات MLS (لیگ حرفه‌ای آمریکا) کند که این اتفاق واکنش گسترده‌ای را میان هنرمندان سرشناس آمریکایی و مردم این کشور به وجود آورد.

ویل اسمیت (هنرپیشه هالیوودی)، جی.زی (رپر ثروتنمد و سرشناس) و تام بریدی (پرافتخارترین بازیکن فوتبال آمریکایی) از معروفترین چهره‌های آمریکایی هستند که با انتشار پیامی ویدئویی، به بکام تبریک گفتند.

علاوه بر این، لئو مسی و اوسین بولت (افسانه ورزش دوومیدانی) نیز پیام‌های ویدئویی جداگانه‌ای را خطاب به بکام منتشر کردند و به او تبریک گفتند.

دیوید بکام در این مورد می‌گوید: " هدفمان این است که در سال 2020 تیم آغاز به کار کند و امیدوارم در سال 2021 صاحب ورزشگاه اختصاصی شویم. مردم از من در مورد بازیکنانی که به میامی خواهم آورد سوال می‌کنند اما هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته‌ایم. اولین کارمان این است که یک آکادمی پیشرفته تاسیس کنیم و به پرورش استعدادهای محلی بپردازیم. هنوز اسم، لوگو و رنگی انتخاب نکرده‌ایم و امیدوارم طرفداران در این مورد به ما کمک کنند."

شهردار میامی نیز در این خصوص ابراز میدواری کرد که تیم را پیش از به اتمام رسیدن ساخت ورزشگاه اختصاصی ببیند و این کار را شدنی دانست.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید