AFC: شرایط سیاسی ایران و عربستان تغییر نکرده است

کنفدراسیون فوتبال آسیا به موضوع رویارویی تیم‌های ایرانی و عربستانی در زمین بی‌طرف واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در بخشی از گزارش امروز (شنبه) کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره رد درخواست کشورهای عربستان و امارات مبنی بر بازی با حریفان قطری در زمین بی‌طرف به دلیل قطع روابط دیپلماتیک آمده است: درباره آینده بازی تیم‌های عربستان با حریفان ایرانی خود باید اعلام کنیم همچنان در زمین بی‌طرف به مصاف هم خواهند رفت و شرایط سیاسی و امنیتی به بهترین شکل ممکن تغییر نیافته است.

در حالی که خبرهای ضدونقیضی درباره مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کشوری ثالث مطرح شده اما کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که تنها بازی نمایندگان عربستان و امارات با تیم‌های قطری باید به صورت رفت و برگشت در زمین طرفین برگزار شود و بازی نمایندگان ایران و عربستان همچنان در زمین بی‌طرف برگزار خواهد شد.

مدتی قبل فدراسیون‌های فوتبال عربستان و امارات با ارسال درخواست‌های مشابه و جداگانه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار برگزاری بازی‌ تیم‌های باشگاهی این کشورها در فصل جدید لیگ قهرمانان با حریفان قطری در زمین بی‌طرف شدند. درخواست‌هایی که در نهایت مورد موافقت قرار نگرفتند و تیم‌های عربستان و اماراتی باید برای مصاف با حریفان قطری راهی این کشور شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید