حضور هواداران تراکتورسازی در تمرین این تیم

در حالی که گفته شده بود تمرین تراکتورسازی در غیاب هواداران این تیم برگزار می‌شود، دقایقی پس از آغاز تمرین، هواداران تراکتورسازی در تمرین تیمشان حضور پیدا کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تمرین امروز تراکتورسازی پس از یک روز تعطیلی در حالی آغاز شد که ارطغرل سالام، سرمربی جدید سرخ‌پوشان در این تمرین به بازیکنان این تیم معرفی شد.

در حالی که ساعت 14 به عنوان زمان آغاز این تمرین و معرفی سرمربی جدید سرخ‌پوشان اعلام شده بود، معارفه سرمربی جدید تراکتورسازی از ساعت 14 در سالن کنفرانس باشگاه تراکتورسازی آغاز شد و بازیکنان نیز از ساعت 14:15 در زمین تمرین حضور داشتند. این تمرین از ساعت 14:30 آغاز شد.

هادی محمدی تنها بازیکنی بود که از ساعت 14 در زمین تمرین حاضر شد و تمرینات اختصاصی خود را با نرم دویدن به دور زمین آغاز کرد. محمدامین بهرامی نیز دقایقی بعد با این بازیکن همراه شد.

ژوزه مندز برزیلی، مربی دروازه‌بانان تراکتورسازی که پیش از این همراه با یحیی گل‌محمدی راهی تراکتورسازی شده بود در تمرین امروز سرخ‌پوشان حضور دارد و نکاتی را به مربی دروازه‌بانان جدید تراکتورسازی منتقل کرد. آن‌ها دقایقی پیش از آغاز تمرین با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند.

در تمرین امروز تراکتورسازی مهرداد طهماسبی، ژوردی آلمیدا، فرزین گروسیان و مهدی محمدیان به عنوان 4 دروازه‌بان با 2 مربی در حال تمرین هستند.

سالام رأس ساعت 14:30 وارد زمین تمرین تراکتورسازی شد و پیش از ورود به زمین نیز با هوادار معلول تراکتورسازی که در این تمرین حضور داشت، عکس یادگاری گرفت.

پس از دقایقی سرمربی جدید تراکتورسازی در جمع بازیکنان تیمش حاضر شد و پس از گفت‌وگو با بازیکنان این تیم، تمرین تراکتورسازی زیر نظر سالام و دستیاران وی آغاز شد.

از دستیاران یحیی گل محمدی تنها ژوزه مندز و علیرضا پیمان در این تمرین حضور پیدا کردند که به نظر می‌رسد مندز نیز از این تیم جدا خواهد شد.

در این تمرین هر 4 دستیار سالام حضور دارند و تمرین این تیم زیر نظر دستیاران سرمربی جدید تراکتورسازی برگزار می‌شود. سالام نیز با تحرک قابل‌توجهی به دنبال آشنایی با وضعیت بازیکنان این تیم است.

در حالی که پیش از این اعلام شده بود که حضور هواداران در این تمرین ممنوع است اما پس از گذشت دقایقی هواداران حاضر در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی مجوز حضور روی سکوها را پیدا کرده و توانستند از نزدیک تمرین تیمشان را مشاهده کنند.

مصطفی آجورلو که پس از آغاز این تمرین وارد ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی شده بود، برای لحظاتی سراغ سالام رفت و با او خوش و بش کرد. مدیرعامل و سرمربی تراکتورسازی پس از روبوسی با یکدیگر لحظاتی به گفت‌وگو پرداختند.

در حالی که گفته شده بود سینا عشوری در تمرین امروز تراکتورسازی حضور خواهد داشت، وی در این تمرین غایب است.

در ادامه تمرین، هواداران حاضر در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی، سرخ‌پوشان و سرمربی جدید این تیم را تشویق کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید