زیدان روی نام رونالدو خط کشید

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید نام مهاجم پرتغالی‌اش را از فهرست بازیکنان خود برای بازی پیش روی کهکشانی‌ها حذف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، زین‌الدین زیدان برای بازی رفت تیمش در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، روی کریستیانو رونالدو حساب نکرده است.

با توجه به آمار گلزنی ضعیف رونالدو در این فصل، بازی خارج از خانه برابر همشهری مادریدی، می‌توانست فرصت خوبی برای این بازیکن پرتغالی باشد تا آمارش را ارتقا دهد اما با این حال زیدان ترجیح داده که به این بازیکن 33 ساله استراحت بدهد تا او را برای بازی بعدی کهکشانی ها در لالیگا که یک بازی خانگی برابر دپورتیوو لاکرونیاست آماده نگه دارد. این در شرایطی است که به نظر می‌رسد رئال مادرید با اختلاف 19 امتیازی‌اش با بارسلونای صدرنشین دیگر هیچ شانسی برای قهرمانی در لالیگا ندارد.

زیدان اما قصد دارد انرژی بازیکنانش را برای بازی‌های حساس‌تر ادامه فصل به خصوص در لیگ قهرمانان حفظ کند و به همین دلیل او به رونالدو نه تنها برای بازی رفت بلکه برای بازی برگشت هم احتمالاً استراحت خواهد داد.

زیدان در یک استراتژی مشابه به فصل گذشته، قصد دارد انرژی رونالدو برای مقاطع پایانی فصل حفظ کند. او فصل گذشته نیز به رونالدو برای بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی برابر سلتاویگو استراحت داد که البته تصمیم او منجر به شکست کهکشانی‌ها در مجموع دو بازی رفت و برگشت و ناکامی در رسیدن به نیمه نهایی شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید