شیاطین سرخ به دنبال تمدید قرارداد با دخه آ

سرمربی منچستریونایتد رسماً اعلام کرد که این باشگاه به دنبال تمدید قرارداد دروازه‌بان اسپانیایی خود است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بر اساس اعلام رسمی باشگاه منچستریونایتد، این باشگاه بند تمدید یک ساله داوید دخه‌آ را فعال خواهد کرد تا این دروازه‌بان اسپانیایی را تا سال 2020 حفظ کند. قرارداد چهار ساله کنونی دخه‌آ در تابستان 2019 به پایان می‌رسد و منچستریونایتد می‌تواند قرارداد او را به مدت 12 ماه دیگر تمدید کند.

ژوزه مورینیو در این باره گفت: قطعاً بند تمدید یک ساله قرارداد دخه‌آ را از دست نخواهیم داد. باشگاهی که می‌خواهد بهتر و بهتر شود به این سادگی چنین گزینه‌ای (بند تمدید) را در مورد دروازه‌بانی همچون داوید از دست نخواهد داد. اِد وودوارد (مدیر اجرایی باشگاه) هم سعی خواهد کرد تا علاوه بر فعال کردن بند تمدید یک ساله قراراد دخه‌آ به او پیشنهادی جدید برای تمدید قرارداد و حفظ او برای سال‌های بیشتر بدهد.

آقای خاص در مورد اینکه آیا مذاکره‌ای در این خصوص با دورازه‌بان 27 ساله خود داشته‌اند یا خیر، اظهار داشت: نمی‌‌دانم! من تنها به هیئت مدیره و کاری که آنها می‌کنند، اعتماد دارم. من با بازیکنان مذاکره‌ نمی‌کنم و بحثی هم در مورد اعداد و قراردادها نمی‌کنم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم و هر کدام از شما هم ممکن است چنین نظری داشته باشید، این است که «داوید حفظ می‌شود».

 

دیدگاه تان را بنویسید