واکنش چهره های ورزشی به حادثه غم‌انگیز کشتی سانچی

اتفاق تلخ و غم‌انگیز کشتی سانچی امروز فضای جامعه را تحت تاثیر قرارداد به طوری که واکنش و تسلیت چهره‌های مطرح ورزش را به همراه داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، روز شانزدهم دی ماه کشتی سانچی که از عسلویه حرکت کرده بود با یک کشتی باری چینی برخورد کرد. 9 روز التهاب و استرس و انتظار خانواده های 30 دریانورد حاضر در کشتی سانچی امروز پایانی تلخ تر از حد انتظار داشت و اعلام شد تمام دریانوردان ایرانی در این حادثه کشته شده اند. این موضوع از همان ابتدا با واکنش های زیادی از سوی چهره های مطرح ورزش و دیگر عرصه ها همراه بود.

 

پیام تسلیت مهدی مهدوی کیا

مهدی مهدوی کیا هم یکی از فوتبالیست های بود که به این حادثه واکنش نشان داد و نوشت:« تسلیت به خانواده داغدار، ایکاش برای نجاتشون سریعتر و بهتر عمل می شد، تا کی باید تسلیت بگیم و اخباری اینچنینی منتشر کنیم.آیا واقعا خبر خوبی وجود دارد؟

پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش جان باختن ٣٢ تن از هموطنان کشورمان در نفتکش سانچی را تسلیت گفت.

متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:

اَلکادُّ لِعِیالِهِ کَالْمُجاهدِ فی سَبیلِ الله

جان باختن ٣٢ تن از جوانان رشید دریادل و خدوم ترین مجاهدان اقتصادی کشورمان که در حادثه نفتکش سانچی، شهادت گونه جان به جان آفرین تسلیم کردند را تسلیت عرض می کنم.

خانواده های این عزیزان لحظات سختی را می گذرانند. با جان و دلهایمان در غم فقدان عزیزانشان در کنارشان هستیم.

حسن یزدانی

این حادثه تلخ رو به مردم ایران و خانواده ی این عزیزان تسلیت میگم


 کاوه رضایی

تسلیت به همه مردم ایران

علی کریمی

تو را میسپارم به دامان دریا


 جواد نکونام

نفتکش ایرانی غرق شد؛ پایان تلخ تراژدی سانچی

نفتکش سانچی پس از ۹ روز سوختن در آتش در نهایت در دل دریا فرو رفت و رنگ سفید امیدواری زنده بودن ۲۹ پرسنل آن در سیاهی دود غلیظی که بدنه کشتی را در لحظات آخر در آغوش گرفته بود، جان باخت.

تسلیت به هموطنان عزیز و به امید آنکه روزهای روشنِ خوشبختی و خورشید امیدواری یک بار دیگر بر پهنه این خاک و بر دلِ مردمانش طلوع کند..


 سهراب مرادی

دل به دریا زدن و .....


 ادموند بزیک

خداحافظ ای داغ بر دل نشسته


فرهاد مجیدی


سردار آزمون

صبورى کردن چه جمله عجیبیه واسه مرهم دل خانواده هاتون ایرانم تسلیت

دیدگاه تان را بنویسید