اندی ماری زیر تیغ جراحی رفت

اندی ماری در ملبورن عمل جراحی لگن انجام داده و از فصل بعد در مسابقه‌های زمین چمن شرکت کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اندی ماری قهرمان سه دوره مسابقه‌های گرند اسلم هفته گذشته از مسابقه‌های اپن استرالیا کناره‌گیری کرد. اندی ماری به دلیل آسیب دیدگی ناحیه لگن شش ماه است که از مسابقه‌های تنیس دور است او آخرین بار در مسابقه‌های و ویمبلدون شرکت کرد. ماری ۳۰ ساله قصد دارد بعد از عمل جراحی لگن از ماه مارچ دوباره مسابقه دهد.

ماری گفت: من تنیس بازی کردن را متوقف نکردم. قصد دارم دوباره در سطح بالا مسابقه دهم. نسبت به آینده خوشبینم و جراحان از درمان من راضی هستند.

او فصل ۲۰۱۶ را به عنوان تنیسور شماره یک به پایان رساند اما در حال حاضر به دلیل غیبت طولانی در رنک ۱۹ قرار دارد. ماری قصد دارد تا یک یا دو هفته دیگر به خانه بازگردد و ریکاوری انجام دهد. او در سال ۲۰۱۳ نیز در ناحیه پایین کمر عمل جراحی انجام داد.

ماری در ادامه درباره شرایط خود افزود: من قصد دارم فصل آینده در زمین چمن مسابقه دهم. البته عجله نمی‌کنم. فکر می‌کنم که ۱۴ هفته بعد از عمل جراحی تنیسورها می‌توانند بازی کنند اما بیشتر بر روی زمین چمن راحت هستند. من زمانی تعیین نمی‌کنم و نیازی به این کار نیست. می‌خواهم زمانی که کاملا آمادگی جسمانی دارم بازی کنم و مثل مسابقه‌های اپن آمریکا عجله نکنم. سعی می‌کنم برنامه‌ام را خلوت‌تر کنم و بر روی قهرمانی در مسابقه‌های بزرگ تمرکز کنم. اگر بتوانم به ۹۵ درصد از توانایی اوج خود برسم برای این که در سطح بالا مسابقه دهم کافی است. بقیه بدن شرایط خوبی دارد و آمادگی دارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید