کاشانی: کیفیت فوتبال طارمی در حد حوزه خلیج فارس است/ امیدوارم سطح بازی این بازیکن به لیگ‌های اروپا برسد

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: کیفیت فوتبال طارمی در اندازه لیگ های حوزه خلیج فارس است و هنوز به سطح اروپا نرسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس  درباره حضور مهدی طارمی در لیگ ستارگان قطر اظهار کرد: کیفیت فوتبال طارمی در حد و اندازه حوزه خلیج فارس است و امیدوارم سطح بازی این بازیکن به لیگ‌های اروپا ارتقا یابد.

او درباره مبلغ ۲/۵ میلیارد برای صدور رضایت نامه طارمی بیان کرد: توافقاتی با باشگاه الغرافه قطر شده است و مشکلی برای صدور رضایت نامه طارمی وجود ندارد. باشگاه پرسپولیس برای طارمی زحمت کشیده است و از انتقال این بازیکن باید منبع درآمدی نصیب باشگاه شود.

اشتباهات گذشته برای انتقال طارمی به لیگ قطر تکرار نمی‌شود 

کاشانی بیان کرد: گرشاسبی سرپرست باشگاه قصد دارد در زمینه انتقال طارمی به باشگاه الغرافه قطر، حقوق بین المللی را رعایت کند تا اشتباهات گذشته تکرار نشود. باشگاه باید از افرادی در بخش حقوقی  استفاده کند که با مسائل حقوقی بین الملل آشنا باشند. در این مقطع زمانی از وکیل‌های حقوقی کاربلد استفاده شده است تا پرونده‌های حقوقی سال‌های گذشته رفع و رجوع شود.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره فرصت ۸ روزه برای جلوگیری از کسرامتیاز از این تیم تصریح کرد:گرشاسبی تلاش خود را می‌کند تا پرونده‌های حقوقی را حل و فصل کند تا تیم با مشکل مواجه نشود.

پرونده‌های حقوقی به علت ناآشنایی از مسائل حقوقی بایگانی شده بود 

او درباره اینکه برخی از بازیکنان بدون حتی یک دقیقه بازی از پرسپولیس شکایت کردند، بیان کرد: مسئولان قبلی باشگاه به علت اینکه با مسائل حقوقی آشنا نبودند، پرونده‌های حقوقی را بایگانی می‌کردند، اما اکنون وکلای حقوقی باشگاه در حال رسیدگی به این پرونده‌ها هستند.  

کاشانی اظهار کرد: برخی از بازیکنان به تیم ما پیوستند که عملکرد خوبی از لحاظ فنی نداشتند. باید کمیته فنی در باشگاه  تشکیل شود که اعضای این کمیته بهترین بازیکنان را در فصل نقل و انتقالات جذب کنند و دست دلال‌ها و واسطه‌ها در جذب بازیکنان کوتاه شود.

بازیکنانی در اندازه فرهنگ باشگاه باید تربیت شوند 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان فعلی بیان کرد: اقدامات لازم برای تمدید قرارداد بازیکنان انجام می‌دهیم تا برای فصل بعد با مشکل مواجه نشویم. همچنین زیر ساختار‌های باشگاه باید به صورتی باشد که در زمان محرومیت نقل و انتقالاتی با مشکل مواجه نشویم. هر بازیکنی نمی‌تواند پیراهن پرسپولیس را بپوشد و  بازیکنانی در حد و اندازه فرهنگ باشگاه پرسپولیس باید تربیت شوند.

او در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم طارمی نماینده خوبی برای باشگاه پرسپولیس باشد و با فرهنگ بالایی در لیگ قطر بازی کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید