یک جلسه محرومیت تعلیقی برای تماشاگران ورامین

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال تیم شهرداری ورامین را به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر در بازی خانگی که تا پایان مسابقات ۱۳۹۶ به حالت تعلیق در آمده است، محکوم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال یازدهم دیماه برای بررسی حاشیه های دیدار تیم های شهرداری ورامین و بانک سرمایه در سوم دیماه و در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر اعضای کمیته انضباطی، احمد بندری ناظر مسابقه، مدیرعامل، سرپرست مسابقات و سرپرست تیم شهرداری ورامین نیز حضور داشتند و هر کدام درباره حوادث این دیدار (رفتار ناشایست برخی از تماشاگران منتسب به تیم شهرداری ورامین) گزارش هایی به کمیته ارائه کردند.

کمیته انضباطی فدارسیون والیبال پس از مشورت، تیم شهرداری ورامین را به یک جلسه محرومیت تعلیقی از همراهی تماشاگران در لیگ برتر سال ۹۶ محکوم کرد که متن رای صادره به قرار زیر است:

« حسب گزارش ناظر مسابقه بین تیم های شهرداری ورامین و بانک سرمایه در سوم دیماه جاری برخی تماشاگرهای تیم شهرداری ورامین با به کاربردن الفاظ خارج از شئون ورزشی به بازیکنان تیم بانک سرمایه توهین کرده اند. با امعان نظر به اینکه مدیرعامل باشگاه شهرداری ورامین ضمن پذیرش کاستی ها تعهد به اصلاح سکوی جایگاه سرگروه تشویق گران داد و اینکه صفحه های آهنی جلوی نرده سکوی تماشاگرها را ترمیم خواهد کرد. ازطرفی ادعا کرد که در ابتدای مسابقه بازیکنان ملی پوش و سرمربی تیم بانک سرمایه تشویق شده اند و قصد بی احترامی وجود نداشته است، بلکه از این پس کنترل بیشتر و نظارت همه جانبه به عمل خواهد آمد و با تعهد به تذکر لازم نسبت به مجری مسابقه که به طور شایسته به اجراء بپردازند، بنابر این با استناد به اختیارات حاصله از آئین نامه انضباطی به ویژه ماده ۱-۴ یک جلسه محرومیت از حضورتماشاگر در بازی خانگی که تا پایان مسابقات لیگ سال ۹۶ به حالت تعلیق درآمده است، در نظر گرفته شد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید