مهدی طارمی به باشگاه پرسپولیس نامه مکتوب نوشت

مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در نامه‌ای مکتوب به مسئولان باشگاهش عنوان کرده که دیگر قصد ماندن در این تیم را ندارد و برای موفقیت بیشتر در سال منتهی به جام جهانی علاقه دارد فوتبالش را در خارج از کشور دنبال کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، غیبت چند روز اخیر مهدی طارمی در تمرینات پرسپولیس و پیشنهاد جدی باشگاه الغرافه قطر به این بازیکن باعث شده تا اینطور به نظر برسد که عمر حضور این مهاجم ملی‌پوش در تیم پرسپولیس به پایان رسیده و طارمی طی روزهای آینده جدایی‌اش را از این باشگاه قطعی خواهد کرد.

این موضوع ابتدا از سوی برانکو عنوان شد و او گفت که طارمی تصمیمش را برای جدایی از پرسپولیس به صورت قطعی گرفته و دیگر قصد ماندن در این تیم را ندارد. این در حالیست که حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس هم بعد از تساوی پرسپولیس مقابل نفت تهران عنوان کرد که به زور نمی توانند او را در این تیم نگه دارند.

این مسائل نشان دهنده این بود که طارمی تصمیمش را برای جدایی از جمع سرخپوشان گرفته، این در حالیست که حتی از سوی باشگاه پرسپولیس پیشنهاد یک و دوساله به آقای گل دو فصل اخیر فوتبال کشورمان ارائه شد اما طارمی تمدید قرارداد با سرخپوشان را نپذیرفت و عنوان کرده که برای پیشرفت بیشتر در سال منتهی به جام جهانی هدف او بازی کردن در خارج از کشور است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به طارمی عنوان کردند که به دلیل محرومیت ۴ ماهه و غیبت او در حساس‌ترین روزهای سرخپوشان او به پیشنهاد این باشگاه جواب مثبت بدهد و به این تیم در راه موفقیت کمک کند اما طارمی که تصمیم قطعی خود را گرفته این پیشنهاد را نپذیرفت و تصمیم جدی او رفتن به تیمی در خارج از کشور است که در حال حاضر باشگاه الغرافه قطر به صورت جدی خواهان حضور طارمی شده است.

این در حالیست که طارمی به صورت مکتوب نامه‌ای را در اختیار مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار داده و در این نامه عنوان کرده که در شرایط فعلی نمی‌تواند در پرسپولیس بماند و می‌خواهد برای به دست آوردن موفقیت بیشتر به تیمی در خارج از کشور برود.

در این شرایط به نظر می‌رسد که دیگر این بازیکن حتی در تمرینات هم شرکت نکند و شاید تا آخر هفته جاری این بازیکن پس از اسنایدر هلندی دومین خرید خارجی تیم الغرافه قطر باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید