واکنش قاسم رضایی به استقبال علی اشکانی از حضورش در تیم ملی

دارنده مدال‌های طلا و برنز کشتی فرنگی گفت: دورادور پیگیر مسابقات کشتی هستم و اخبار را رصد می‌کنم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، قاسم رضایی درباره صحبت‌های علی اشکانی مبنی بر استقبال از حضور وی در اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اشکانی به ما لطف دارد، دوره‌ای که او کشتی می‌گرفت الگوی ما بود و حالا هم که به عنوان مربی فعالیت می‌کند عملکرد قابل قبولی داشته است. از او ممنون هستم و در صورت فراغ بال حتماً به اردوهای تیم ملی سر می‌زنیم.

وی ادامه داد: دورادور پیگیر مسابقات کشتی هستم و اخبار را رصد می‌کنم؛ از طرفی به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران مشکلات را پیگیری خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا حد امکان رفع کنیم. خوشبختانه اشکانی هم در کشتی فرنگی عملکرد خوبی داشته است، باید تلاش کنیم در مسابقات جهانی پیش رو حداقل یکی دو مدال طلا بگیریم. همه باید کمک کنند تا کشتی موفق باشد.

دارنده مدال‌های طلا و برنز کشتی فرنگی درباره خوش نیز گفت: خودم هم تمرین می‌کنم و هم در باشگاهم به کشتی‌گیران آموزش می‌دهم. در این مدت به مسائل عقب‌افتاده زندگی‌ام رسیدگی می‌کردم و درسم را ادامه دادم. در حال حاضر نیز به دنبال تحصیل در مقطع دکتری هستم. باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا موفقیت‌های کشتی فرنگی در المپیک توکیو نیز تکرار شود و روز به روز این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید