رقابت‌های گرنداسلم تکواندو - چین

حذف یعقوبی/ حسینی به نیمه‌ نهایی رسید

در ادامه رقابت‌های گرنداسلم تکواندو، دو نماینده وزن دوم المپیکی ایران به روی شیاپچانگ رفتند که "یعقوبی" حذف شد و "حسینی" به نیمه‌نهای رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نخستین دوره رقابت‌های گرنداسلم تکواندو، از هفته گذشته با حضور بهترین تکواندوکاران جهان به میزبانی "ووشی" در چین آغاز شده است. هفته دوم این رقابت‌ها نیز از صبح امروز (شنبه) ۱۶دی با برگزاری مبارزات در وزن ۶۸- کیلوگرم مردان و ۶۷- کیلوگرم زنان پیگیری می‌شود.

تیم ملی ایران نیز در وزن ۶۸- کیلوگرم مردان با دو تکواندوکار در جدول مسابقات حاضر بود که با برگزاری دیدارها "ابوالفظل یعقوبی" با شکست در بازی نخست از گردونه رقابت‌ها کنار رفت اما "میرهاشم حسینی" با پیروزی در دو مبارزه متوالی راهی مرحله نیمه‌نهای این رقابت‌ها شد.

حسینی در نخستین گام به مصاف "آیخان تقی‌زاده" نماینده دو تابعیتی تیم آذربایجان رفت و توانست با نتیجه 11 بر 5 پیروز میدان باشد. او در ادامه و برای راه‌یابی به مرحله نیمه نهایی "جوآد آچاب" بلژیکی را 17 بر 8 از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه‌نهایی رسید.

اما دیگر نماینده ایران در این وزن "ابوالفظل یعقوبی" بود که در اولین مبارزه خود با شکست مواجه شده و از مسابقات حذف شد. او با حساب ۷ - ۱۴ نتیجه را به تکواندوکاری از کره‌جنوبی "سئوک بای کیم" واگذار کرد.

تا به اینجای کار دو نماینده تکواندوی ایران، ابوالفضل یعقوبی در بخش مردان و زهرا پوراسماعیل در بخش زنان از گردونه رقابت‌ها کنار رفته‌اند.

هدایت تیم ملی مردان ایران را مهدی بی‌باک و هدایت تیم ملی بانوان ایران را مهرو کمرانی بر عهده دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید