کاشانی: طارمی باید زبان انگلیسی یاد بگیرد/ مشکل علی دایی را حل کردیم

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: طارمی برای حضور در تیم های خارجی باید زبان انگلیسی یاد بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جعفر کاشانی درباره پیشنهاد یک تیم قطری به طارمی اظهار کرد: به هر حال حضور در پرسپولیس یک امتیاز بزرگ برای بازیکنان است چرا که آنها از تیم های خارجی پیشنهاد دریافت می کنند.

او ادامه داد: حضور در تیم های خارجی باعث می شود که بازیکنان با فرهنگ کشورهای دیگر هم آشنا شوند. طارمی آینده خوبی خواهد داشت در صورتی که در مسیر صحیح قرار بگیرد. آرزویم این است که بازیکنانی همانند طارمی آن قدر سطح فنی شان افزایش یابد  تا بتوانند در تیم های اروپایی حضور یابند. آنها می توانند سفیران فوتبال کشورمان باشند.

 باشگاه در انتقال طارمی به تیم خارجی حق و حقوقی دارد

کاشانی درباره مبلغ بالای رضایت نامه طارمی تصریح کرد: طارمی در باشگاه پرسپولیس رشد و پیشرفت کرده است و به همین دلیل باشگاه در قبال انتقال این بازیکن به تیم های خارجی حق و حقوق دارد. همچنین باشگاه الغرافه قطر درخواست جذب طارمی را به باشگاه داده است که در حال بررسی این پیشنهاد هستیم. به هر حال باید منافع باشگاه و طارمی حفظ شود و آسیبی به هیچ یک از آنها وارد نشود.

 طارمی برای حضور در تیم های اروپایی  باید زبان انگلیسی یاد بگیرد 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس بیان کرد:حضور در لیگ قطر می تواند برای طارمی سکوی پرتاب به تیم های اروپایی باشد. طارمی برای بازی در تیم های اروپایی باید فرهنگ خود را بالا ببرد و زبان انگلیسی یاد بگیرد. باشگاه برای بازیکنان باید کلاس زبان انگلیسی بگذارد تا آنها برای حضور در تیم های خارجی مشکل نداشته باشند. همچنین باشگاه باید بازیکنان را از لحاظ  فرهنگی آماده حضور در تیم های خارجی کند.

 ایرادی ندارد طارمی دکترای ورزش بگیرد 

او ادامه داد: به نظرم ایرادی ندارد که مهدی طارمی مدرک تحصیلی خود را ارتقا بدهد و دکترای ورزش بگیرد. اگر سطح تحصیلات طارمی بالا باشد در آن صورت  این بازیکن می تواند بعد از پایان دوران فوتبال خود با استفاده از مدرک تحصیلی خود در پویایی فرهنگ ورزشی تاثیر گذار باشد.

کاشانی درباره اینکه جدایی طارمی بر روی عملکرد تیم پرسپولیس تاثیر می گذارد؟ بیان کرد: باشگاه باید زیر ساختارهای خود را تقویت کند تا در زمان جدایی یک بازیکن آسیبی نبیند. بازیکنان با استعداد تیم های پایه پرسپولیس باید زیر نظر برانکو باشند تا در سال های آینده بتوانند در تیم بزرگسال بازی کنند.

 تیم ما به علت ناآشنایی با حقوق بین الملل دچار مشکل شده است 

 رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره شکایت مجدد ژوزه از این باشگاه اظهار کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم اما به نظرم نا آشنایی با حقوق بین الملل فوتبال باعث شده است که تیم ما دچار مشکلات حقوقی شود. ما با بازیکنان و مربیان خارجی طبق آئین نامه نقل و انتقالات کشورمان  قرارداد می بندیم و همین موضوع باعث می شود که آنها بعد از جدایی از تیم ما به ای اف سی شکایت کنند.

او ادامه داد: اگر ما در مجامع بین المللی حضور پر رنگ داشته باشیم در آن صورت تیم های ما در ای اف سی و فیفا محکوم نمی شوند.

 مشکل علی دایی را حل کردیم 

 کاشانی درباره اینکه اعتراض باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت علی دایی رد شده است، بیان کرد: دایی یکی از اسطورهای باشگاه پرسپولیس است و به طور حتم او قصد ندارد که پرسپولیس دچار مشکل شود. به هر حال توافق نهایی با دایی صورت گرفته است و مشکل او را حل کردیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال باشگاه با استفاده از نخبگان ورزشی می تواند رشد و پیشرفت کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید