منچستریونایتد سه بازیکن جدید جذب می کند

شیاطین سرخ در نظر دارند تا پیش از بسته شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات زمستانی سه بازیکن جدید به خدمت بگیرند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نشریه «دیلی‌میل» انگلیس به نقل از منابع نزدیک خود گزارش داد که باشگاه منچستریونایتد به دنبال به خدمت گرفت دو مدافع و یک هافبک نفوذی در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری است.

مورینیو که از تابستان 2016 تا کنون 260 میلیون پوند صرف خرید بازیکنان جدید کرده است، با بازگشت لوک شاو و با توجه به عملکردی که این بازیکن در چند بازی اخیر از خود نشان داده، خیالش از سمت چپ خط دفاعی‌اش راحت است، از این‌رو تمرکزش را بر روی تقویت سمت راست خط دفاعی‌اش گذاشته که این فصل بارها از این ناحیه ضربه خورده است. با توجه به مصدومیت آنتونی والنسیا، آقای خاص مجبور شده تا ویکتور لیندلوف را در پست غیرتخصصی‌اش یعنی دفاع راست به بازی بگیرد، این در حالی است که متئو دارمیان هم تبدیل به نیمکت‌نشین شده است.

مورینیوی 54 ساله همچنین بر این باور است که هافبک‌های تیمش به اندازه کافی خلاق نیستند، به همین خاطر از مسئولان باشگاه خواسته تا در همین پنجره نقل‌و‌انتقالات زمستانی یک هافبک بازیسار و خلاق نیز به خدمت بگیرند. «دیلی‌میل» البته اشاره‌ای به نام‌های مدنظر مورینیو نکرده است.‌

منچستریونایتد در حال حاضر با کسب 47 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و با منچسترسیتی صدرنشین 15 امتیاز اختلاف دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید