در گفت و گو با جی پلاس؛

خداداد عزیزی: استقلال خیلی خوب شده اما امسال به پرسپولیس نمی رسد

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: به نظر نمی رسد با این شرایطی که پرسپولیس دارد در لیگ برتر تیمی بتواند به آنها برسد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ خداداد عزیزی مدت هاست که پایش را از فوتبال بیرون کشیده است، البته نه اینکه فوتبال نبیند و حواشی آن را دنبال نکند، بلکه در گود این ورزش نیست و ترجیح می دهد فقط از دور نظاره گر اوضاع باشد. به صورت اتفاقی با خداداد عزیزی حرف زدیم تا از او بپرسیم که کجاست و این روزها چه کار می کند.

** خداداد عزیزی این روزها چه کار می کند. هر از گاهی فقط اظهار نظری از شما در رسانه ها می خوانیم.

کار خاصی نمی کنم. زندگی ام را می کنم.

**فوتبال چطور؟چرا خداداد دیگر نمی آید وارد میدان شود و تیمی را در دست بگیرد؟

خب شرایطش پیش نیامده است. یعنی پیشنهاد خوبی نبوده. پیشنهاد داشته ام اما با شرایط من سازگار نبود.

**شاید به دلیل این است که مدیران فوتبالی از شما می ترسند!

(با خنده)نه آقا. اصلا این طور نیست. واقعا شرایط اش فراهم نبود که بروم کار کنم. شاید اگر پیشنهاد خوبی می شد یا شرایطی فراهم بود می رفتم و کار می کردم.

** چه پیش بینی برای قهرمان لیگ امسال دارید؟

محتمل است. پرسپولیس امسال هم خوب نتیجه گرفته و در حال حاضر هم در صدر جدول است. اختلاف این تیم با سایر تیم ها زیاد شده است و الان 9 امتیار با پارس جنوبی جم فاصله دارد. به نظر نمی رسد با این شرایطی که پرسپولیس دارد در لیگ برتر تیمی بتواند به آنها برسد. من فکر می کنم این تیم شانس اول قهرمانی است.

*البته عده قابل توجهی معتقدند استقلال هم شانس زیادی دارد تا به روزهای خوبش برگردد و حتی به قهرمانی فکر کند.

استقلال این هفته هم خیلی خوب شده و در نتیجه گیری هم موفق است اما باید واقع بین باشیم. استقلال 14 امتیاز از پرسپولیس عقب تر است. این طوری هم نیست که مثلا استقلال همه بازی هایش را ببرد و پرسپولیس همه بازی هایش را ببازد تا استقلالی ها به آنها برسد. معتقدم با روند فعلی هر چه استقلال نتیجه بگیرد پرسپولیس هم نتیجه می گیرد. اختلاف امتیازها خیلی زیاد است و از نظر من استقلال نمی تواند به پرسپولیس برسد. نه تنها استقلال، بلکه سایر تیم ها هم از نظر من شانسی برای رسیدن به پرسپولیس و قهرمان شدن ندارند.

دیدگاه تان را بنویسید