3 تنیسور ایرانی جواز حضور در رقابت های غرب آسیا را کسب کردند

نمایندگان نوجوان کشورمان جواز حضور در تیم تنیس غرب آسیا را کسب کردند.‌

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  در حالی رقابت های تنیس زیر 13 سال غرب آسیا در جزیره کیش به پایان رسید که نمایندگان کشورمان علاوه بر کسب عنوان قهرمانی ، جواز حضور در تیم غرب آسیا را بدست آوردند.

در پایان این رقابت ها و در بخش پسران، یونس طلاور و آریو جوادی از ایران، تایم عزمه از سوریه و فدی بیدان از لبنان و در بخش دختران مشکات الزهراء صفی از ایران و ماریا بردی از لبنان به عنوان نمایندگان تیم غرب آسیا معرفی شدند.

به این ترتیب با معرفی نفرات برتر تیم غرب آسیا ، این تیم به همراه تنیسورهایی از کشورهای بنگلادش، بوتان، برونئی، کامبوج، کره جنوبی، قرقیزستان، لائوس، ماکائو، مالدیو، مغولستان، میانمار، پاکستان، سنگاپور، ترکمنستان، تاجیکستان و ویتنام در مسابقات قهرمانی سطح 2 آسیا رده سنی زیر 14 سال شرکت می کند.

این رقابت ها از 18 لغایت 29 دی ماه به میزبانی هوشی مینه ویتنام برگزار می شود و برترینها جواز حضور در رقابت های سطح یک آسیا را کسب می کنند.

سرمربیگری تیم غرب آسیا بر عهده سید امیر برقعی (مدیر توسعه تنیس غرب آسیا و آسیای میانه) از ایران است و فدی بیدان از لبنان و شهرزاد شیخ صراف از ایران به عنوان مربی تیم غرب آسیا را در این رقابت ها همراهی می کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید