امپابه: رئال مادرید بهترین تیم جهان است

ستاره پاری سن ژرمن به ستایش از نیمار پرداخت و تاکید کرد که این بازیکن چیزی از کریستیانو رونالدو کم‌تر ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کیلیان ام‌باپه، ستاره پاری ‌سن‌ ژرمن در گفت‌وگویی  که با مارکا داشت درباره مسائل زیادی سخن به میان آورد.

او ابتدا درباره رویارویی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، گفت‌: رئال مادرید بهترین تیم فوتبال جهان است. آن‌ها دو بار قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده اند اما ما هم پیشرفت زیادی داشته‌ایم  و تیم خوبی هستیم. بدون شک دیدار بزرگی پیش‌رو داریم. باید به همه تیم‌ها احترام گذاشت اما در برنابئو احترام زیادی به رئال نخواهیم گذاشت و خود را ثابت خواهیم کرد. پیروز این دو دیدار شانس اصلی قهرمانی خواهد بود.

ام‌باپه  درباره کریستیانو رونالدو، گفت‌: او الگوی دوران کودکی من بود و با هم دیدار داشتیم اما الان او رقیبم است. به نام و قدرت رئال اهمیت نمی‌دهیم و تنها تلاش می‌کنیم تا خود را اثبات کنیم. بی‌صبرانه منتظر این دیدار بزرگ هستم. تلاش می‌کنم تا از رونالدو چیزهای زیادی یاد بگیرم. او پنج بار توپ طلا را به دست آورده و بازیکن بزرگی است اما  نباید فراموش کرد که من در پاری سن ژرمن با نیمار هم بازی هستم که او هم از رونالدو کم‌تر نیست. در پاری ‌سن‌ ژرمن کاوانی را هم داریم که او هم بازیکن بزرگی است.

او ادامه‌ داد: بعضی می‌گویند  که نیمار خودخواه است اما اصلا این گونه نیست. او انسان خوبی است و به دیگر بازیکنان اهمیت زیادی می‌دهد. او بهتر از هر بازیکنی با توپ کار می‌کند. زمان قهرمانی ما در لیگ قهرمانان اروپا فرا رسیده است و امیدوارم که این عنوان را به دست آوریم.

ام‌باپه  درباره این سوال که آیا احتمال حضور او در رئال مادرید وجود دارد؟ گفت‌:  گذشته را فراموش کرده‌ام. من سن و سال زیادی ندارم و شاید در آینده در تیم دیگری بازی کنم اما  اگر در  پاری ‌سن‌ ژرمن همه چیز مهیا باشد چرا باید در تیم دیگری بازی کنم.

او درباره بنزما و زیدان، بیان‌ کرد: او بازیکن بزرگی است و نمی‌دانم  چرا به تیم‌ ‌ملی دعوت نمی‌شود اما درباره زیدان باید بگویم که او الگوی بزرگ من است. همه فرانسه زیدان را دوست دارند. هر کسی که فوتبال را دوست بدارد به زیدان هم علاقه دارد. او الان مربی بزرگی هم شده است.

ام‌باپه به در پایان سخنان خود درباره شانس های قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸، گفت‌:  تیم‌های ‌اسپانیا، انگلیس، برزیل، آلمان و فرانسه شانس‌های اصلی قهرمانی هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید