روزبهانی: همه می‌دانند اوضاع بوکس خوب نیست/ امیدوارم با حضور ثوری روند موفقیت این رشته رو به رشد باشد

تنها نماینده بوکس ایران در المپیک ریو پس از برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بوکس، گفت: به جامعه بوکس این اتفاق مهم را تبریک می‌گویم و امیدوارم حسین ثوری بتواند در چهار سال آینده باعث موفقیت بوکس ایران شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،احسان روزبهانی پس از انتخاب حسین ثوری به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون بوکس، اظهار داشت: به جامعه بوکس این اتفاق مهم را تبریک می‌گویم و امیدوارم حسین ثوری بتواند در چهار سال آینده باعث موفقیت بوکس ایران شود. امیدوارم با همکاری همه اعضای خانواده بوکس تمام برنامه‌ها و ایده‌های او عملی شود. همه می‌دانند اوضاع بوکس خیلی خراب است و امیدوارم تغییراتی با حضور ثوری ایجاد شود و روند موفقیت بوکس رو به رشد باشد. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور حسین ثوری در راس فدراسیون می‌تواند به موفقیت این رشته کمک کند، گفت: تعدادی از استان‌ها امروز نشان دادند با هم هماهنگ نیستند و امیدوارم که ثوری بتواند با عملکرد خوب و مدیریتی که دارد آنها را نیز جذب کند و در نهایت با همدلی و یکدلی خانواده بوکس این رشته موفق شود و در رویدادهای پیش رو بهترین نتیجه را کسب کند. 

تنها نماینده بوکس ایران در المپیک ریو در پاسخ به این سوال که آیا در تمرینات تیم ملی حضور دارید یا خیر، گفت: من تمام تلاشم این است که بتوانم از نظر بدنی در شرایط ایده‌آلی باشم، صبح‌ها زیر نظر دکتر بهرامی و بعدازظهرها زیر نظر اکبر احدی سرمربی تیم ملی تمریناتم را پیگیری می‌کنم، البته قرار است دوباره راهی کمپ آلمان شوم و یک مدتی را در آ‌نجا دوباره تمرین کنم که اکبر احدی درمورد این موضوع مطلع است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید