کناره گیری رضایی و صیاد از انتخابات تکواندو/ پولادگر انصراف نداد

در مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو که صبح امروز (شنبه) در سالن آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در حال‌ برگزاری است، محمد پولادگر، رییس فدراسیون فعلی تکواندو، گفت: هر چند که تصمیم داشتم از تکواندو خداحافظی کنم، اما بنا به تصمیم مدیران ورزشی دوباره در انتخابات ثبت نام کردم و در انتخابات حضور خواهم داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد پولادگر در مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تکواندو اعلام کرد که کنار نمی‌کشد و در مجمع باقی خواهد ماند. پس از صحبت‌های محمد پولادگر مبنی بر انصراف ندادنش از این مجمع، ˝سیروس رضایی لیماهی˝ و ˝علیرضا صیاد˝ نیز به نفع او از حضور در این مجمع انصراف داد.

پولادگر در مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو علی‌رغم این که پیش از این حواشی زیادی برای کناره‌گیری وی از شرکت در انتخابات تکواندو وجود داشت، اظهار کرد: بعد از یک مسیر طولانی امروز قطار تکواندو به ایستگاهی رسیده است که تصور می‌کنم در این مدت توانسته‌ایم به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم. حضور در 10 دوره مسابقات قهرمانی جهان و همواره قرار گرفتن در روی سکو یک افتخار بزرگی برای تکواندوی کشور است. افتخار می‌کنم که در این مجمع حضور دارم تا بگویم اولین مدال  المپیک در تاریخ ورزش بانوان ایران توسط کیمیا علیزاده کسب شد. در مجمع فدراسیونی حضور دارم که در تمامی رده‌های سنی در سکوهای آسیایی و جهانی قرار داریم و همچنین افتخار می‌کنم در فدراسیونی حضور داشتم که بیشترین مخاطب سازمان دهی شده را در بر دارد.

وی افزود: من قصد ثبت‌نام در مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو را نداشتم، به دلایلی که خود می دانید و اگر امروز در این مجمع حضور دارم به اصرار مدیران ورزشی است. امروز فضا به شکلی سنگین است که حملات بسیار زیاد و ناجوانمردانه علیه من شده بود و سیاه نمایی تا حدی بود که ورزش تکواندو را به گونه دیگری نشان می دادند. به ویژه‌ این که در حال‌ حاضر فضای مجازی سبب شده است تا  اخبار هر چه‌ سریع‌تر منتشر شود.

پولادگر در ادامه‌ ‌اضافه کرد: دلم نمی خواست که در تکواندو بمانم و بعد از این همه خستگی و شدت حجم کار در این دوره از انتخابات می خواستم دیگر در انتخابات فدراسیون تکواندو شرکت نکنم . به‌ هر حال بیش از 14 رویداد ورزشی داشته ایم  که به جز شرکت در مسابقات قهرمانی کشوری و لیگ کار بسیار سنگینی بود و من معتقدم که ایجاد حاشیه فقط می‌تواند مشکلات را در این ورزش زیاد کند.

رییس فدراسیون تکواندو در مجمع انتخابات همچنین ‌اضافه کرد: قصد نداشتم در این سمت بمانم، اما اصرار دوستان سبب شد در چند روز گذشته بدترین و سخت ترین ساعات زندگی ام را سپری کنم و مصلحت اندیشی نمایم که آیا بایستم و از حقیقت دفاع کنم و یا این که کناره‌گیری کنم، اما به این  نتیجه‌ رسیدم که باید حقیقت را فدای مصلحت نکنم.

او خاطر نشان کرد: تصمیم گرفتم در این عرصه باقی بمانم و خواستار حقیقت باشم. حقیقتی  که شما سال‌ها دیدید، زحمات زیادی برای این فدراسیون کشیده شده است. من نمی توانستم وجدان خود را   راضی نگه دارم و جواب کسانی را که به من اعتماد کرده بودند را بی پاسخ بگذارم. به هر صورت اگر این برادر خسته را از ادامه ماموریت معاف کنید و به من رای ندهید دست و بازوی شما را می بوسم.

او در پایان خاطر نشان کرد: به من رای ندهید ، زیرا خیلی ها دوست ندارند بهترین فدراسیون را در بین 50 فدراسیون در کشور  اعلام کنند. من با توکل به خدا و هر چه که خدا ارائه کند در مجمع انتخابات شرکت می‌کنم تا مجمع که بالاترین مقام تصمیم گیرنده هستند در صورت صلاحدید تصمیم نهایی خود را اتخاذ کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید