مربی استقلال خوزستان: کار کولی بالی غیرحرفه‌ای بود/ باید بگوید چه کسی به او بی‌احترامی کرده

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت که کار موسی کولی بالی حرفه‌ای نبود و باید بگوید چه کسی به او بی‌احترامی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بهروز مکوندی پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: امیدوارم پس از 14 روز تعطیلی بتوانیم در جام حذفی به پیروزی رسیده و راهی مرحله بعد شویم. شرایط تیم در حال حاضر بد نیست، چند بازیکن به دلایل خاصی از تیم رفتند و برخی نیز با نظر ویسی جدا شدند. همه وضعیت مالی باشگاه را می‌دانید که با چه مشکلاتی مواجه بودیم، اما با آمدن مالک جدید شرایط بهتر شده است. با این حال تاکنون تنها توانسته‌ایم یک بازیکن را جذب کرده‌ایم.

وی در مورد جدایی برخی از بازیکنان مانند طالب ریکانی گفت: ویسی روی یکسری از بازیکنان به لحاظ فنی نظری نداشت، اما بقیه بازیکنان به خاطر شرایط مالی جدا شدند. مسئولان باشگاه و ویسی نظرشان این بود که تعداد نفرات تیم کمتر شود و سعی کنیم در آینده هم از بازیکنان بومی استفاده کنیم. طالب ریکانی هم پس از توافق با باشگاه و ویسی جدا شد.

مربی استقلال خوزستان در خصوص علت عدم حضور موسی کولی بالی در تمرینات تصریح کرد: در رابطه با او مشکل بزرگی بوجود آمده است. کولی بالی با عنوان تعطیلات و مرخصی به مالی رفت، اما وقتی به آنجا رسید، گفت که برنمی‌گردد. کار او غیرحرفه‌ای بود، چون 30 درصد از قراردادش را گرفته و باید برمی‌گشت. نیم فصل دوم شروع نشده، اردوی تیم را ترک کرد و برای او عواقب خواهد داشت. اگر او به ایران بازنگردد، باشگاه مجبور به شکایت خواهد شد.

مکوندی در واکنش به این سؤال که گفته می‌شود کولی بالی به خاطر برخی رفتارها ناراحت شده است، گفت: او باید در این رابطه توضیح دهد. نمی‌دانم منظورش از اینکه احترام نگذاشته‌ایم، چه بوده است. کولیبالی تا امروز 30 درصد از قراردادش را گرفته است. اگر بحث مالی نبوده و اخلاقی است، خوشحال می‌شویم بگوید کدام یک از مجموعه باشگاه به او بی‌احترامی کرده است. ویسی تا لحظه آخر دنبال تهیه بلیت برای موسی بود تا برای مرخصی به مالی برود. خوشحال می‌شویم بگوید این مسائل از طرف چه کسی بوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید