کی روش ثابت کرده حرف بی‌راه نمی‌زند

کمالوند: پارسال بازیکنانی به صنعت نفت آوردند که در کشورشان دست فروش بودند!

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: من در جام حذفی دو بار پرسپولیس را بردم و امیدوارم برای بار سوم نیز این تیم را ببرم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فراز کمالوند، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان پیش از بازی این تیم با پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد: بازی جام حذفی با بازی لیگ برتر فرق دارد. از این نظر که برد و باخت لیگ آن‌چنان تاثیر گذار نیست اما اگر در جام حذفی ببازی کار تمام است. در فینال هم ببازی، نایب قهرمان نمی‌شوی. من در جام حذفی دو بار پرسپولیس را بردم و امیدوارم برای سوم این تیم را ببرم.

او درباره جدایی سوشا مکانی پیش از عقد قرارداد با صنعت نفت گفت: سوشا مکانی چند روز در تمرین ما بود و تا زمان صدور کارت ITC منتظر عقد قرارداد بودیم اما سوشا انتظار داشت قرارداد ببندیم که کاملا درست است چون اگر او مصدوم می‌شد باشگاه ما پاسخگو نبود. فعلا هم مشخص نیست او بازیکن ما خواهد بود یا نه. مشکلات باشگاه ما زیاد است اما قبل از بازی درست نیست که به مشکلات بپرداریم.

سرمربی صنعت نفت با انتقاد از مسوولان باشگاه گفت: هفته قبل با پرسپولیس بازی داشتیم اما کسی کنار تیم نبود. از آن موقع شرایط بدتر هم شده است. مانند تیم سر راهی شده‌ایم. صنعت نفت یک تیم مردمی است و در این سال‌ها به صورت آسانسوری در لیگ برتر و دسته یک جا به جا شده است. پارسال تیم در همین مقطع دوازدهم بود که مشکلات زیادی داشت اما امسال با همت بازیکنان و مربیان ششم هستیم. امسال من دست کسانی که به صنعت نفت بازیکن بنجل قالب می‌کردند را کوتاه کردم. پارسال بازیکنانی آوردند که در کشورشان دست فروش بودند. امسال ما کرار، شیمبا، باتیستا و ... را گرفتیم و همان افراد دشمن ما شدند. در صنعت نفت یک مربی تا روز آخر نمانده است. من این‌طور نیستم. می‌جنگم و تیم را جلو می‌برم. این جا مردم هم کنار ما هستند. من می‌خواستم تیم را بالاتر ببرم اما نمی‌توانم چون بازیکن نمی‌گیرند. افرادی که منافع‌شان تضییع شده، نمی‌گذارند کار کنیم. بعد از بازی صحبت‌های بیشتری خواهم داشت.

او ادامه داد: بهترین خارجی‌های لیگ برتر از تیم ما هستند. صنعت نفت همه چیز مردم مظلوم آبادان است. اگر (آن افراد) مشکل آفرین شوند، با مردم صحبت  می‌کنم.

کمالوند گفت: من از بچه‌ها خواهش کردم فردا هم با قدرت بازی کنند. پول‌مان را تاکنون ندادند اما کاری نداریم. بعد از بازی صحبت می‌کنیم.

وی در واکنش به این که برخی مدعی هستند که در ابتدای فصل گفته صنعت نفت پولی ندارد گفت: این موضوع کاملا برعکس است. من ابتدای فصل پیش معاون وزیر رفتم و گفت تمام قد حمایت می‌کنم.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره تیم ملی گفت: هر چیزی که کی‌روش بگوید درست است. اگر بگوید پشت بام بازی کنید، باید بازی کنیم. بگوید شب است، یعنی شب است. تا به حال مربی منچستر و رئال مادرید کی به ایران آمدند؟ مگر مانند او را می‌توانیم به ایران بیاوریم. او ثابت کرده حرف بی‌راه نمی‌زند. همه چیز او درست است. تیم ملی سه سال نباخته و کلی لژیونر داریم. ما تن و بدن‌مان برای بازی با کره جنوبی می‌لرزید اما الان این بازی برای ما فرقی ندارد. منافع جمهوری اسلامی بر هر چیزی ارجحیت دارد. کی روش بهترین مربی تاریخ فوتبال ایران بوده است. باید او را حفظ کنیم. چرا غرور کاذب داریم. بازیکنان ما با تمرین کردن کنار کی‌روش به اروپا رفتند. برخی غرور کاذب دارند و حسادت می‌کنند. اگر من بهتر از کی‌روش بودم به لالیگا و رئال مادرید می‌رفتم. بگذارید او کارش را بکند. من می‌گویم هر ۱۶ مربی لیگ برتر بروند و تمرین تیم ملی را ببینند.

دیدگاه تان را بنویسید