برد آسان بارسلونا با گل‌های مهاجم اروگوئه‌ای و برزیلی‌اش

بارسلونا به آسانی و با گل‌های مهاجم اروگوئه‌ای و برزیلی‌اش دپورتیوو لاکرونیا را شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بارسلونا یکشنبه شب در هفته شانزدهم لالیگا در نوکمپ به مصاف دپورتیوو لاکرونیا رفت. آبی‌اناری‌ها به راحتی توانستند مهمان خود را با چهار گل شکست دهند.

بارسا از ابتدا بازی را در اختیار داشت و به دنبال گلزنی بود. شاگردان ارنستو والورده در نهایت در دقیقه ۲۹ به گل رسیدند. پاس لیونل مسی به لوییس سوارس باعث شد مهاجم اروگوئه ای گل نخست بازی را به نام خود ثبت کند. در ادامه آبی اناری ها باز هم به گل رسیدند. ضربه مسی در دقیقه ۴۰ به تیرک دروازه برخورد کرد و پائولینیو توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد. در لحظات پایانی نیمه اول سوارس گل دوم خود را به ثمر رساند اما داور در عین ناباوری آن را قبول نکرد. توپ کاملا از خط دروازه عبور کرده بود و دروازه بان حریف از داخل دروازه آن را بیرون آورد.

در نیمه دوم باز هم بازی در اختیار تیم میزبان بود. سوارس در دقیقه ۴۷ بازی را سه بر صفر کرد. در ادامه بازیکنان حریف روی مهاجم اروگوئه ای خطا کردند و داور پنالتی اعلام کرد. با این حال مسی نتوانست آن را تبدیل به گل کند و روبن مارتینس به زیبایی ضربه ستاره آرژانتینی را دفع کرد. گل چهارم بارسا نیز پس از برخورد توپ به تیرک با ضربه پائولینیو به ثمر رسید. یکی از نکات قابل توجه این بازی گل نشدن ضربات مسی بود. سوارس در در ادامه یکی از ضرباتش به تیرک برخورد کرد و نتوانست در این بازی هت تریک کند.

بارسلونا با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و با فاصله شش امتیازی نسبت به تیم دوم یعنی اتلتیکومادرید صدرنشین است.

در دیگر بازی های یکشنبه خیرونا با یک گل ختافه را شکست داد، ویارئال با نتیجه مشابه برابر سلتاویگو پیروز شد و دیدار تیم های لاس پالماس و اسپانیول با تساوی دو بر دو به پایان رسید. بازی تیم های رئال مادرید و لگانس نیز به علت حضور تیم مادریدی در جام جهانی باشگاه به تعویق افتاد.

 

دیدگاه تان را بنویسید