رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان

نمایندگان روسیه و ایتالیا به فینال رسیدند

تیم های زنیت کازان روسیه و لوبه سیوتیانوا ایتالیا با شکست حریفان خود به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان راه یافتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان سال 2017 روز شنبه با دو دیدار در شهر کراکوف لهستان پیگیری شد. در نخستین مسابقه تیم های لوبه سیویتانوا ایتالیا و اسکرا لهستان به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده ایتالیا در سه ست متوالی و با امتیاز مشابه 25 بر 23 به پیروزی رسید و به عنوان نخستین فینالیست این رقابت ها معرفی شد. میلاد عبادی پور بازیکن ایرانی تیم اسکرا در ست های اول و دوم این مسابقه به میدان رفت.

در دومین مسابقه این مرحله تیم زنیت کازان روسیه موفق به شکست سه بر صفر سادا کروزیرو برزیل شد تا حریف نماینده ایتالیا در دیدار نهایی شود. بازیکنان زنیت کازان در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 18 حریف خود را شکست دادند. لئون بازیکن کوبایی الاصل زنیت کازان با کسب ۲۰ امتیاز در دیدار با سادا کروزیرو سهم عمده ای در شکست نماینده برزیل داشت. ماکسیم میخائیلوف و لیالی هیلداگو نیز هر کدام ۱۴ و ۱۲ امتیاز به دست آوردند.

امروز مرحله نهایی این رقابت ها با دو دیدار در شهر کراکوف لهستان پیگیری می شود تا تیم های اول تا سوم مشخص شوند.

برنامه مرحله نهایی جام باشگاه های جهان به قرار زیر است:

ساعت 17 و 30 دقیقه (20 ایران)؛ اسکرا لهستان – سادا کروزیرو برزیل (دیدار رده بندی)

ساعت 20 و 30 دقیقه (23 ایران)؛ لوبه سیویتانوا ایتالیا – زنیت کازان روسیه (دیدار نهایی)

تیم بانک سرمایه ایران نیز به عنوان قهرمان قاره آسیا در این رقابت ها شرکت داشت که با پذیرش سه شکست متوالی در دور مقدماتی از دور مسابقات کنار رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید