داورزنی: اظهارات وکیل‌گیلانی را در محاکم قضایی پیگیری می‌کنم/ رئیس برکنار شده فدراسیون چوگان: داورزنی بارها به افشای عکس های خصوصی تهدیدم کرد!

پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نوشت:معاون ورزشی وزارت ورزش به اظهارات رئیس سابق فدراسیون چوگان واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا داورزنی با رد اظهارات رییس سابق فدراسیون چوگان گفت: تقاضای برکناری ایشان به دلیل سو مدیریت و عدم رعایت شئونات مدیریتی با امضای اعضای مجمع فدراسیون چوگان در اختیار ما قرار گرفت و اسناد آن هم موجود است.

داورزنی تاکید کرد اظهارات کذب وی را از طریق محاکم قضایی پیگیری می‌کنیم و انشاءالله با تعیین رییس جدید فدراسیون چوگان توسط مجمع، حاشیه‌هایی از این دست جمع خواهد شد و ارامش این رشته بیشتر حفظ می شود.

به گزارش جی پلاس؛ گلنار وکیل‌گیلانی رییس برکنار شده فدراسیون چوگان اخیرا گفته است: «ایشان (داورزنی) چندین بار بنده را به دفتر خودش فراخواند و هربار می‌گفت که اگر استعفا ندهم، عکس‌های خصوصی‌ام را منتشر خواهد شد! او عملا بنده را تهدید کرد و می‌گفت که چرا در عکس‌ها حجاب ندارم و من هر بار توضیح می‌دادم که آن عکس‌ها کاملا خصوصی هستند و بدون اجازه من عکس‌ها را برای شما فرستاده، اما او توجهی به توضیحات من نمی‌کرد و رییس حراست وزارت ورزش و برخی کارمندان مثل خانم دکتر محمدیان هم در جریان تهدید ایشان هستند.

دیدگاه تان را بنویسید