مورینیو: می توانیم به منچستر سیتی برسیم

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد با تأکید بر اینکه هنوز از رسیدن به منچسترسیتی ناامید نشده است، از احتمال طولانی‌تر شدن مدت خانه‌‌نشینی مدافع ساحل عاجی تیمش خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ژوزه مورینیو اعلام کرد اریک بایی، مدافع میانی ساحل عاجی تیمش که هشت بازی اخیر شیاطین سرخ را به دلیل مصدومیت از دست داده است، به این زودی به ترکیب تیمش برنخواهد گشت و احتمالاً نیز به عمل جراحی پیدا خواهد کرد.

مورینیو پس از برد یک بر صفر تیمش برابر بورنموث در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، درباره بایی 23 ساله که به دلیل مصدومیت کشاله ران از 5 نوامبر و بازی مقابل چلسی دیگر به میدان نرفته است، گفت: من فکر می‌کنم که مصدومیت او جدی است. این مصدومیت در آخرین حضور او در اردوی تیم ملی کشورش برای او رخ داد. ما داریم سعی می‌کنیم که به شیوه‌های محافظه‌کارانه او را مداوا کنیم اما وقتی که این مدل مداوا جواب نمی‌دهد، احتمالاً او نیاز به عمل جراحی خواهد داشت. باید منتظر ماند و دید چه می‌شود. شاید پزشکان تیم بتوانند ما را درباره وضعیت او آگاه کنند. دیگر نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم.

مورینیو در پاسخ به این سؤال که آیا فصل برای بایی تمان شده است، گفت نمی‌خواهد بدبین باشد و ادامه داد: این مسئله را برعهده پزشکان تیم می‌گذارم اما امروز ما با اسمالینگ و جونز بازی می‌کنیم، لیندلوف روی نیمکت است، مارکوس روخو مصدوم است اما این مسئله چندان بزرگی نیست. ما در تمام طول فصل مشکلاتی در مورد مدافعان میانی‌مان داریم. فعلاً اما کریس اسمالینگ دارد فوق‌العاده بازی می‌کند پس اوضاع روبه‌راه است.

یونایتد با وجود پیروزی‌اش همچنان 11 امتیاز کمتر از منچسترسیتی دارد. با این حال هنوز 21 هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده است و مورینیو هنوز از رسیدن به همشهری آبی‌پوش ناامید نشده است.

او عنوان کرد: من گفتم که ما بازی به بازی پیش می‌رویم و در بازی بعدی‌مان هم تلاش می‌کنیم پیروز شویم اگرچه بازی کردن در خانه وست‌بروموویچ کار سختی است. با این حال لیگ در ماه می به پایان می‌رسد چون اگر الان تمام شده بود، من در برزیل یا لس آنجلس مشغول سپری کردن تعطیلاتم بودم.

 

دیدگاه تان را بنویسید