قرعه‌کشی مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان تغییر کرد

قرعه‌کشی مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان بار دیگر تغییر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، چهارمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان از فردا (پنج‌شنبه) و به‌مدت دو روز در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها در سالن 6هزار نفری 25 آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود و تماشای این رقابت‌ها برای علاقمندان به ورزش ملی کشور رایگان است.

مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی این رقابت‌ها بعد از ظهر امروز با حضور 10 تیم خارجی و 3 تیم داخلی برگزار شد و در شرایطی که ابتدا قرعه دیگری در نظر گرفته شده بود اما این قرعه با تغییر مواجه شد و برای سومین بار نیز قرعه تغییر کرد تا همان قرعه نخست استفاده شود. قرعه‌کشی جام جهانی به‌شرح زیر است:

گروه Aـ: 

سینا صنعت ایذه ــ المپیک هاپس رومانی ــ دینامو ارمنستان ــ پائوک یونان

گروه Bـ:

 گئورگین کلاب گرجستان ــ  شهدای مدافع حرم قم ــ تاجیک ایر تاجیکستان

گروه Cـ:

بیوک شهیر ترکیه ــ سامسون اوکراین ــ اس‌سی بوداپست مجارستان

گروه Dـ:

بیمه رازی اصفهان ــ فیزیکال آکادمی قرقیزستان ــ مسکو روسیه.

هادی حبیبی سرپرست اجرایی مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در مورد تغییر پیش‌آمده در قرعه‌کشی این رقابت‌ها گفت: در سه سال اخیر تلاش شد که قرعه‌کشی به‌نحوی انجام شود که با توجه به قدرت تیم‌ها صرفاً دو تیم از ایران در دیدار فینال حضور نداشته باشند اما قرعه‌کشی امسال به‌نحوی شد که این موضوع در آن لحاظ نشد و با توجه به این مسئله قرعه رقابت‌ها با موافقت نماینده اتحادیه جهانی تغییر کرد، اما با توجه به اینکه تیم‌های خارجی حاضر در  مسابقات با این موضوع مخالفت کردند، این تغییر لحاظ نمی‌شود و همان قرعه‌کشی اولیه اجرا خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید