قهرمانی تیم وزنه‌برداری ایران در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان

در آخرین روز از رقابت‌های وزنه برداری سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان، سه وزنه بردار جوان ایران در وزن‌های ۱۰۷ و مثبت ۱۰۷کیلوگرم بر روی تخته رفتند و موفق به کسب دو مدال طلا و یک برنز شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در پایان رقابت‌های وزنه برداری سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی ابوالفضل هادی شاه آبادی در دسته 107کیلوگرم موفق شد در حرکت اول وزنه 120 کیلوگرم را مهار کند و محمدرضا رجبی دیگر نماینده کشورمان در این دسته توانست وزنه 145 کیلوگرم را بزند.

همچنین معین احمدی دیگر وزنه بردار کشورمان در دسته مثبت 107 کیلوگرم در حرکت اول در مهار وزنه 135 بازماند. ابوالفضل هادی شاه آبادی همچنین در حرکت دوم توانست وزنه 134 کیلوگرم را مهار کند و معین احمدی در حرکت دوم وزنه 140کیلوگرم را زد و محمدرضا رجبی در حرکت دوم خود وزنه 155کیلوگرم را بالای سر خود برد.

محمدرضا رجبی در حرکت سوم خود موفق به مهار وزنه 161کیلوگرم نشد اما در دسته 107 کیلوگرم با زدن وزنه 155 کیلوگرم اول شد، نماینده ازبکستان با زدن وزنه 143 کیلوگرم دوم شد و ابوالفضل هادی شاه آبادی در همین وزن با زدن وزنه 142 کیلوگرم سوم شد.

در مثبت 107 کیلوگرم نیز نماینده عراق با زدن وزنه 137کیلوگرم دوم شد و وزنه بردار ژاپن با زدن وزنه 135کیلوگرم در جایگاه سوم ایستاد.

تیم وزنه برداری ایران در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان با کسب 5 مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز قهرمان این رقابت‌ها شد و تیم‌های عراق و مالزی در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

 

دیدگاه تان را بنویسید