امیدوارم در مسابقات آسیایی خوب ظاهر شوم

سعید علی حسینی: پس از هشت سال دوری وزنه زدن در رقابت‌های جهانی سخت بود

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی آمریکا گفت: پس از هشت سال دوری از مسابقات، وزنه زدن در رقابت‌های جهانی بسیار سخت بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سعید علی‌حسینی درباره مسابقات جهانی وزنه‌برداری و قهرمانی تیم ملی کشورمان در این مسابقات اظهار داشت: مسابقات خیلی خوب و سرنوشت‌سازی برای من بود. من بعد از چند سال دوباره به مسابقات برگشتم و اگر در این رقابت‌ها خوب ظاهر می‌شدم، می‌توانستم در آینده هم در مسابقات بین‌المللی شرکت کنم.

وی ادامه داد: خدا را شکر توانستم تا حدود زیادی رضایت خودم را جلب کنم و رکوردهای خوبی رقم بزنم. پس از هشت سال دوباره به مسابقات برگشتن و وزنه زدن کار بسیار سختی است.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی آمریکا در پاسخ به این سؤال که آیا زمانی که روی تخته قرار می‌گرفته اضطراب داشته است یا خیر، گفت: اگر واقعیتش را بخواهید به لحاظ روحی و روانی اضطرابی نداشتم و بسیار راحت بودم. برای حرکت سومم نیز زمانی که روی تخته آمدم، خیلی راحت و بدون استرس بودم. من چند هفته قبل از مسابقات به دلیل التهابی که در زانویم وجود داشت، نتوانستم خوب تمرین کنم و فشار بیاورم به همین خاطر در حرکات اول و دوم کمی ناهماهنگی در عضلاتم وجود داشت، اما اضطرابی نداشتم.

علی‌حسینی درباره اینکه پدرش در زمان بازگشت کاروان تیم ملی از مسابقات جهانی خوشحال‌ترین نفر در فرودگاه بوده است، تصریح کرد: بله، پدر من خودش ورزشکار بوده و من تنها پسر خانواده هستم. زمانی که هشت سال پیش محروم شدم این مسئله روی خانواده من تأثیر زیادی گذاشت. آن اتفاقات خیلی سخت بود، اما خدا را شکر صبر کردیم و از ورزش دور نشدیم. ضمن اینکه تحصیل من هم در رابطه با ورزش است و این مسئله هم باعث شد زیاد از ورزش دور نشوم. من امسال برای دکتری قبول شده‌ام و به همین خاطر هم چندی پیش در تمرینات شرکت نکردم.

وی درباره برنامه‌های پیش روی خودش در سال‌های آینده خاطر نشان کرد: به امید خدا مسابقات آسیایی را پیش رو داریم که امیدوارم در آن خوب ظاهر شویم. پس از آن هم مسابقات جهانی 2018 است که باید باز هم با حریف گرجستانی رقابت کنیم. این حریف بسیار باکیفیت است و برای اینکه با او رقابت کنیم باید مسئولان از من و بهداد سلیمی حمایت کنند.

وی درباره زمانی که بهداد سلیمی روی سکوی جهانی مدال برنز خودش را از گردن در آورد و او کاملاً حواسش به بهداد سلیمی بود، خاطر نشان کرد:‌ این اتفاقات ناراحت‌کننده است. بهداد یکی از ورزشکاران خوب ماست و من هم برای او ناراحت بودم. درست است ما رقیب هستیم، اما هم‌تیمی هم هستیم. بهداد یکی از دوستان من است و برای او ناراحت بودم. در هر صورت این قسمت ما بود و امیدوارم دیگر این اتفاقات پیش نیاید.

 

دیدگاه تان را بنویسید