حرف های وزیر ورزش درباره مفقود شدن کوهنوردان در ارتفاعات اشترانکوه

مسعود سلطانی‌فر در واکنش به مفقود شدن گروهی از کوهنوردان در ارتفاعات اشترانکوه، گفت: خبر ناگوار حادثه بهمن برای گروهی از کوهنوردان عزیز کشور در ارتفاعات اشترانکوه، جمعه تلخ و ناگواری را برای من و همکارانم در ورزش کشور و مسئولین استان لرستان رقم زد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وزیر ورزش و جوانان در واکنش به مفقود شدن تعدادی از کوهنوردان در ارتفاعات اشترانکوه، اظهار کرد: از صبح امروز(جمعه) همزمان با اطلاع از خبر مفقود شدن کوهنوردان خراسانی در مسیر بازگشت  از ارتفاعات اشترانکوه، در تماس‌های پیاپی با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و مقامات کشوری و استانی، پیگیر آخرین وضع عملیات امداد و نجات کوهنوردان حادثه‌دیده در اشترانکوه بودم.

وی افزود: از رییس فدراسیون کوهنوردی خواستم در استان و محل حادثه حاضر شود و در آخرین تماسم ساعت یازده امشب (جمعه شب)، پیگیر اقدامات فدراسیون و گروه‌های کوهنوردی اعزامی از استان‌های مختلف بودم. فردا شنبه عملیات جست‌وجو به کمک مقامات و جمعیت هلال‌احمر و پشتیبانی هوایی برای یافتن حادثه‌دیدگان ادامه می‌یابد.

وی گفت: لحظات سختی را خانواده‌های این عزیزان می‌گذرانند. از صمیم قلب با آن‌ها همدرد هستم. امیدوارم دیگر شاهد این حوادث دردناک در جمع کوهنوردان عزیز نباشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید