مراسم مزایده پیراهن مرحوم هادی نوروزی در مشهد برگزار شد

مراسم مزایده پیراهن «یا امام رضای» مرحوم هادی نوروزی امروز با حضور گسترده اهالی فوتبال، هنر و مردم علاقه‌مند در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مراسم مزایده پیراهن یا امام رضای مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس امروز در سالن شهید بهشتی شهر مشهد مقدس با حضور آحاد مختلف مردم، پیشکسوتان فوتبال، هم دوره‌‌ای‌های مرحوم هادی نوروزی، همسر مرحوم ناصر حجازى و پدر و مادر هادى نوروزى و تعدادی از اهالی هنر برگزار شد.

در این مراسم چیزی در حدود ۳ هزار نفر از علاقه‌مندان به مرحوم نوروزی حضور داشتند و شدت استقبال مردم به حدی بود که حتی در بین راهروها هم صندلی چیده شده بود تا مردم علاقه‌مند حاضر در این مراسم بتوانند به صورت نشسته این مراسم را تماشا کنند.

در این مراسم نفراتی همچون خداداد عزیزی،‌ هادی طباطبایی، محمد پنجعلی، حسین بادامکی، مهرداد میناوند، بابک حاتمی و... حضور داشتند و سخنرانان در خصوص مرحوم نوروزی به بیان خاطرات مشغول شدند.

در این مراسم خیرینی که خواهان شرکت  در مزایده پیراهن مرحوم نوروزی بودند مبالغی را برای تهیه این لباس اعلام کردند و قرار شد خانواده مرحوم نوروزی به‌ جز فروش این پیراهن اقدامات خیرخواهانه دیگری را برای کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه انجام دهند.

همچنین همسر مرحوم نوروزی در سخنانی عنوان کرد که از اقدام انجام شده بسیار خرسند و راضی هستند و خوشحال هستند که مرحوم نوروزی هم در این امر خداپسندانه حضور مؤثری داشته است.

همچنین کیک بیستمین سالگرد صعود حماسی تیم فوتبال کشورمان به جام جهانی ۹۸ فرانسه امروز و با حضور این نفرات بریده شد. در این بین شوخی‌های خداداد عزیزی و مهرداد میناوند جالب توجه بود. به دلیل تولد هانی نوروزی خداداد عزیزی و مهرداد میناوند جشن تولید این سه نفر هم برگزار شد.

قرار است پیراهن یا امام رضای مرحوم نوروزی که بارها پس از گلزنی برای پرسپولیس آن را نشان می‌داد فردا طی مراسمی به موزه آستان قدس رضوی تقدیم شود.

در این مراسم همچنین هنرمندانی همچون فرحناز منافی‌ظاهر، پویا امینی، شراره ارمغانی و عده‌‌ای دیگر از هنرمندان حضور داشتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید