میناوند: تیم ملی در هر پست 3 بازیکن دارد/ ایرانی ها کارهای بزرگ را به خوبی انجام می دهند

پیشکسوت فوتبال گفت: دوست داشتم ایران با تیم های سطح بالایی در جام جهانی همگروه شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهرداد میناوند درباره همگروه شدن ایران با مراکش ،اسپانیا و پرتغال گفت: دوست داشتم که با تیم های سطح بالا هم گروه شویم چرا که اعتقاد زیادی به تیم ملی و تمامی نفراتش دارم. فکر می کنم اگر تیمی بخواهد صعود کند باید از همین گروه به این امر دست پیدا کند.

او ادامه داد:خوشبختانه تیم ملی در هر پست 3 بازیکن دارد و یک راهکار اساسی که در حال حاضر وجود دارد این خواهد بود که باید بازی های تدارکاتی زیادی را انجام دهیم و به نوعی این موضوع می تواند ترس بازیکنان را بگیرد و یا بهتر بگویم اتفاق خیلی قشنگی را برای تیم ملی رقم بزند.

میناوند بیان کرد: در چند سال اخیر همه چیز به دلخواه کی روش بوده و حتی بازی های لیگ هم هر زمان که لازم بوده تعطیل شده است و تنها بازی های تدارکاتی خوب نداشتیم که به نظرم این امر باید رقم بخورد.

او در مورد اینکه آیا ایران شانس صعود دارد یا خیر افزود:این شانس را برای تیم ملی قائل هستم و می دانم صعود می کند.

میناوند در مورد حکم اخراج کی روش گفت: من این موضوع را نشنیده ام اما اگر این چنین باشد این موضوع کار عاقلانه و حرفه ای نبوده است. باید برای برای اولین و آخرین بار دور هم جمع شوند و مشکلات را حل کنند و اگر هم قرار است اتفاقی رخ دهد اکنون باید این امر صورت بگیرد. اگر هم قرار است حمایت شود اکنون این کار را انجام دهند و در مورد بازی های تدارکاتی اقدامات لازم را انجام دهند.

او در پایان درباره نسل 98 که نسلی نترس بوده است گفت:هر دوره مختص به خودش است .4 سال پیش مقابل آرژانتین بازی کردیم اما به همین تیم گل زدیم و پنالتی گرفتیم .به نظر من ایرانی ها کارهای بزرگ را به خوبی انجام می دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید