حمید استیلی: اختلافات فدراسیون و کی روش تیم ملی را به حاشیه می برد

بازیکن پیشین تیم ملی گفت: اختلافات این روزهای فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی تنها فوتبال ما را به حاشیه می برد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمید استیلی در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی ۹۰ و تیم رسانه ورزش گفت: قرعه کشی انجام گرفت و حالا متوجه شدیم با چه تیم های بزرگی همگروه هستیم. اسپانیا و پرتغال دو تیم بزرگ دنیا هستند که بازی با آنها هم برای ما از لحاظ تجربه خوب است و هم می تواند فوتبال ما را به دنیا بشناساند.

وی تاکید کرد: باید بازی های تدارکاتی را انجام دهیم که مطابق با تیم های همگروهمان باشد تا بتوانیم با یک آمادگی ذهنی و شبیه سازی تیم های اسپانیا و پرتغال حضوری موفق در جام جهانی داشته باشیم.

بازیکن پیشین تیم ملی در پاسخ به این سوال که گفته شده مراکش حریف سرسختی برای ما نخواهد بود، گفت: چنین صحبتی را نمی توانم بپذیرم. همه تیم هایی که در جام جهانی حضور پیدا می کنند با تمام قوا پای به این مسابقه بین المللی خواهند گذاشت، بنابراین مراکش هم مثل دیگر تیم ها به دنبال موفقیت در جام جهانی است و تلاش می کند تا بتواند از گروه خود صعود کند.

استیلی در خصوص اختلافات این روزهای کی‌روش و مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: در بدترین زمان چنین اتفاقی صورت گرفته است و آنها یادشان رفته که این روزها، روزهای حساسی برای فوتبال ماست و باید تمام هدفشان این باشد که با وحدت و همدلی، تیم ملی حضوری موفق در جام جهانی داشته باشد.

وی تصریح کرد: باید با صحبت و هم اندیشی و جلسات پی در پی بین روسای فدراسیون و سرمربی تیم ملی، این مشکل برطرف شده و آنچه را که برای موفقیت تیم ملی لازم است به کی روش دهند تا او بتواند همانند صعود پرقدرت به جام جهانی در این مسابقات هم موفق باشد.

استیلی در پایان خاطرنشان کرد: به بازی های تدارکاتی خوب نیاز داریم تا بتوانیم با آمادگی کامل به جام جهانی رفته و با بازی های خوب حتی اگر صعود هم نکردیم، نام خود را در دنیای فوتبال مطرح کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید