سیامند رحمان: هدف اصلی‌ام کسب مدال طلای جهانی مکزیک است

دارنده مدال طلای بازیهای پارالمپیک ریو گفت: اگر کادر فنی و کمیته ملی پارالمپیک تصمیم بگیرند که در مسابقات جهانی مکزیک رکوردشکنی کنم، قطعا این کار را انجام خواهم داد. اما هدف اصلی‌ام کسب مدال طلای جهانی مکزیک است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیامند رحمان در ارزیابی از وضعیت خود برای شرکت در مسابقات جهانی مکزیک اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات جهانی مکزیک چند روزی است که وارد اردوی آمادگی شدم و از نظر رکوردی شرایط بسیار خوبی برای کسب مدال طلا دارم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به دنبال رکوردشکنی در مسابقات جهانی مکزیک هستید یا خیر؟ گفت: تمرکز اصلی من در مکزیک بیشتر کسب مدال طلاست. اما اگر صلاحدید کادر فنی و کمیته ملی پارالمپیک در این رقابتها جابجایی رکوردی بیش از ۳۱۰ کیلوگرم باشد، تابع تصمیم آنها خواهم بود. اما چون دوست ندارند به دلیل فشار زیاد دچار آسیب‌دیدگی شوم و در شرایط خوبی خود را برای بازیهای پاراآسیایی جاکارتا و سپس ۲۰۲۰ توکیو آماده کنم، تصور می‌کنم در این مسابقات تنها به دنبال کسب مدال طلا باشم.

قویترین وزنه‌بردار معلول دنیا اضافه کرد: ماموریت اصلی خودم رکوردشکنی در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیوست و اگر قرار به جابجایی رکورد باشد، دوست دارم در پارالمپیک ۲۰۲۰ این کار را انجام دهم.

رحمان پیرامون حریفان خود در مسابقات جهانی مکزیک گفت: در دسته +۱۰۷ کیلوگرم چون من به همراه پورمیرزایی در مسابقات جهانی مکزیک وزنه خواهیم زد، یقین دارم مدال طلا و نقره این دسته به وزنه‌برداران ایران اختصاص پیدا خواهد کرد. البته مسابقات چون جهانی است، وزنه‌برداران خوبی از سراسر دنیا در مکزیک حضور خواهند داشت و نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم.

وی در پایان گفت: پس از کسب مدال طلا در مسابقات جهانی مکزیک، برنامه اصلی خود را برای بازیهای پاراآسیایی جاکارتا و سپس پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو معطوف خواهم کرد تا به لطف خدا بتوانم در ۲۰۲۰ توکیو دوباره رکوردشکنی کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید