رحمانی در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک نوجوانان را گرفت

سوگند رحمانی عضو تیم تیراندازی با کمان کشورمان موفق به کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۱۸ نوجوانان شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه رقابت‌های تیروکمان قهرمانی آسیا که در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان و رده سنی نوجوانان در حال برگزاری است، کمانداران کشورمان در رده سنی نوجوانان برای کسب سهمیه المپیک آرژانتین در مرحله حذفی به مصاف حریفان خود رفتند.

در این رقابت‌ها و در مرحله یک شانزدهم هر سه کماندار نوجوان (فاطمه بهرامن، سوگند رحمانی و نازنین زهرا جمالزاده) استراحت داشتند؛ اما در مرحله یک هشتم فاطمه بهرامن با نتیجه 6 بر صفر کمانداری از تایلند را مغلوب خود کرد و سوگند رحمانی با نتیجه 6 بر 2 توانست کمانداری از بنگلادش را شکست دهد. در این مرحله نازنین زهرا جمالزاده با نتیجه 6 بر صفر مغلوب کمانداری از هند شد و از دور رقابت‌های انتخابی کسب سهمیه المپیک آرژانتین کنار رفت.

هم‌چنین در مرحله یک چهارم، فاطمه بهرامن با نتیجه 6 بر 4 برابر کمانداری از مغولستان شکست خورد و از رقابت‌های قهرمانی آسیا برای کسب سهمیه المپیک نوجوانان حذف شد.

سوگند رحمانی دیگر نماینده کشورمان با نتیجه 6 بر 2 کمانداری از هند را شکست داد و توانست به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند در این مرحله رحمانی با نتیجه 7 بر 3 کماندار هندی را شکست داد و علاوه بر راهیابی به فینال این مسابقات، سهمیه مسابقات المپیک آرژانتین را نیز کسب کرد.

در ادامه این مسابقات رحمانی فردا (پنجشنبه) در فینال مقابل ورزشکاری از کشور کره شمالی قرار می گیرد.

به این ترتیب تیم ایران با سهمیه کامل در مسابقات المپیک نوجوانان آرژانتین شرکت خواهد کرد.

شایان ذکر است، دیگر سهمیه ایران را در مسابقات المپیک نوجوانان امیر رضا صفائی‌پور کسب کرده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید