فردی که به علیرضا کریمی گفت "باید ببازی" ؟!

بباز علیرضا، باید ببازی چون حریف بعدی اسرائیلیه!.... علیرضا کریمی این روزها هنوز سوژه اصلی ورزش ایران است، کشتی گیری که به منظور عدم رویارویی با حریف رژیم صهیونیستی به حریف خود باخت.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس ، بباز علیرضا حالا به یکی از ترندهای توییتر تبدیل شده است. اما این جمله را چه کسی به علیرضا کریمی در حین کشتی گرفتن با کشتی گیر روس گفت؟ علیرضا رضایی سرمربی تیم امید چنین جمله خبرسازی را به زبان آورده است.

وی امروز گفت و گویی با یکی از خبرگزاری ها انجام داده و گفت: « وقتی شب قبل از مسابقه فهمیدیم که برنده کشتی کریمی با حریف روس به برنده نمایندگان آمریکا و اسراییل برخورد می‌کند، اصلا فکرش را هم نمی‌کردیم که کشتی‌گیر آمریکایی در این مصاف شکست بخورد. ٢مسابقه این وزن تقریبا به صورت همزمان آغاز شد و کریمی هم با انگیزه بالا و جنگندگی خودش تا آستانه شکست حریف روس پیش رفت. تقریبا ٥دقیقه از زمان کشتی سپری شده بود که به من اطلاع دادند، کشتی‌گیر اسراییلی برنده شده است. در آن شرایط بهترین تصمیم این بود که کریمی بازنده شود تا از رویارویی او با نماینده رژیم صهیونیستی جلوگیری کنیم. بهترین تصمیم ممکن در آن شرایط شکست علیرضا مقابل نماینده روس بود. لحظه اول به خود من هم شوک وارد شد اما سریعا تصمیم گرفتم که به کریمی بگویم نتیجه را واگذار کند. اگر کشتی‌گیر ما در این مسابقه برنده می‌شد و در دور بعدی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران مقابل نماینده رژیم صهیونیستی به روی تشک نمی‌رفت، اتفاقات خیلی بدی برای کشتی ما رخ می‌داد. در آن صورت کشتی‌گیر روس حذف می‌شد و آنها به دنبال این می‌افتادند تا با استفاده از قدرت خود کشتی ایران و علیرضا کریمی را با محرومیت سنگین روبه‌رو کنند.»

 

دیدگاه تان را بنویسید