حرف های مقصودلو پس از کسب عنوان سومی مشترک تیم‌های ملی کبدی

رییس فدراسیون کبدی گفت: برای عزل سرمربیان تیم‌های ملی هیات رییسه باید تصمیم بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا مقصودلو، رییس فدراسیون کبدی در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از شکست تیم‌های ملی ایران در مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا سرمربیان تیم‌های ملی عزل شده‌اند یا خیر گفت: نه، من هنوز آن‌ها را عزل نکرده‌ام. کمیته فنی باید تصمیم بگیرد. این موضوع را کمیته فنی بعد از شکست مطرح کرد اما هنوز در هیات رییسه مطرح نشده و باید آن‌ها در مورد این موضوع تصمیم بگیرند.

او در پاسخ به این پرسش که چرا عملکرد تیم‌های ایرانی ضعیف بود؟ توضیح داد: عملکرد بازیکنان خوب بود. در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها مسوولان وزارت ورزش هم بودند و بازی‌ها را دیدند. ما نهایت سعی و تلاش خود را کردیم و نتیجه این شد.

دهمین دوره رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا با حضور ۱۰ تیم و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا با حضور ۱۱ تیم به میزبانی گرگان از سوم آذرماه آغاز شد و این رقابت‌ها فردا با برگزاری دیدارهای فینال مردان و زنان پایان می‌یابد. تیم‌های ملی زنان و مردان ایران با وجود داشتن سرمربیان هندوستانی (سوتار سرمربی تیم ملی کبدی مردان و جین، سرمربی تیم کبدی زنان) در مرحله نیمه نهایی مقابل حریفان خود شکست خوردند و به عنوان سوم مشترک رسیدند. بعد از شکست این تیم‌ها گفته شد که رییس فدراسیون کبدی هر دو سرمربیان هندی را عزل کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید