صعود بارسا به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شب پیروزی اتلتیکو

تیم فوتبال بارسلونا با وجود تساوی برابر یوونتوس توانست به جمع ۱۶ تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا بپیوندد و اتلتیکومادرید نیز با شکست رم به صعود از مرحله گروهی امیدوار ماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شش دیدار پایانی هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب برگزار و تنها، چهره یک تیم صعودکننده به مرحله یک‌هشتم نهایی مشخص شد.

در مهم‌ترین بازی، بارسلونا برابر یوونتوس قرار گرفت که این دیدار بدون گل به پایان رسید.

آبی‌اناری‌ها در غیاب لیونل مسی بازی را آغاز کردند و نتوانستند در نیمه نخست گلزنی کنند. یوونتوس میزبان هم دروازه بارسا را باز نکرد.

مسی در دقیقه ۵۶ وارد زمین شد اما در ۴۵ دقیقه دوم هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. بارسا با این تساوی به عنوان تیم نخست به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد.

در دیگر دیدار گروه D، اسپورتینگ لیسبون میزبان المپیاکوس بود و توانست سه بر یک پیروز شود.

اسپورتینگ و یوونتوس در هفته آخر برای صعود تلاش خواهند کرد.

دیگر بازی مهم این شب بین اتلتیکومادرید و رم برگزار شد و میزبان با پیروزی دو بر صفر توانست سه امتیاز مهم این دیدار را کسب کند.

اتلتیکو میزبان نتوانست در نیمه اول موقعیت های خوبی را روی دروازه رم ایجاد کند و مانند بازی های گذشته اش  در گلزنی ناکام ماند. از طرفی رم که با یک تساوی هم به مرحله بعد صعود می کرد تنها از ضدحمله ها برای به گل رسیدن بهره می برد. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم اتلتیکو بازی بهتری به نمایش گذاشت و حضور آنخل کورئا به این موضوع کمک کرد. در نهایت بازیکن آرژانتینی در دقیقه ۶۹ با پاس خود آنتوان گریزمان را در شرایط گلزنی قرار داد و مهاجم فرانسوی به زیبایی دروازه رم را باز کرد. گریزمان پس از مدت ها توانست برای اتلتیکو گلزنی کند.   در دقایق پایانی بازی برونو پرس با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. در دقیقه ۸۵ کوین گامیرو با پاس گریزمان کل دوم تیمش را به ثمر رساند.

روخی بلانکو با این پیروزی به صعود امیدوار ماند. این تیم باید در هفته آخر علاوه بر شکست چلسی منتظر از دست دادن امتیاز رم بماند.

پیش از این دیدار چلسی با چهار گل قره باغ را شکست داد و توانست به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

منچستریونایتد در گروه A برابر بازل قرار گرفت که این دیدار با پیروزی یک بر صفر نماینده سوییس پایان یافت.

در گروه B پاری سن ژرمن با نتیجه پر گل هفت بر یک سلتیک را شکست داد و صعودش را به عنوان تیم اول قطعی کرد.

پاری سن ژرمن ابتدا دروازه اش باز شد اما در ادامه با دبل نیمار و گلزنی کیلیان ام باپه و ادینسون کاوانی نیمه اول را با پیروزی به پایان رساند.

جشنواره گل تیم فرانسوی در نیمه دوم ادامه داشت و مارکو وراتی، کاوانی و دنی آلوس سه گل دیگر برای این تیم به ثمر رساندند.

بایرن مونیخ  در این گروه برابر اندرلخت قرار گرفت و توانست دو بر یک حریفش را شکست دهد. تولیسو و لواندوفسکی برای تیم آلمانی گلزنی کردند.

نتایج چهارشنبه شب
 
گروه A

زسکا مسکو ۲ - بنفیکا  صفر

بازل یک  - منچستریونایتد صفر

گروه B

اندرلخت یک - بایرن مونیخ ۲

پاری سن ژرمن ۷ - سلتیک یک

گروه C

قره باغ -صفر - چلسی ۴

اتلتیکومادرید ۲  رم صفر

گروه D

یوونتوس صفر - بارسلونا صفر

اسپورتینگ لیسبون ۳ - المپیاکوس یک

 

دیدگاه تان را بنویسید