استقلال با تغییرات جدیدی به مصاف سیاه جامگان می رود

تیم فوتبال استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر در مشهد به مصاف سیاه جامگان می‌رود و شفر قطعا از ترکیب برنده‌اش که مقابل نفت به میدان رفتند در این بازی استفاده نمی‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، آبی پوشان تهران روز دوشنبه و در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف سیاه جامگان می‌روند تا وینفرد شفر برای نخستین بار هدایت تیمش در ورزشگاهی به جز ورزشگاه آزادی را تجربه کرده باشد. 

استقلال در یازدهمین هفته از لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با نفت تهران دیدار کرد که در آن بازی به پیروزی ۲ بر صفر رسید. هرچند یک قانون نانوشته در فوتبال می‌گوید «ترکیب تیم برنده دست نخورده باقی بماند»، اما قطع به یقین در هفته دوازدهم این قانون نانوشته در استقلال رعایت نخواهد شد.چرا که امکان آن وجود ندارد.

شفر به ناچار و به دلیل محرومیت، سه بازیکنش را در مقایسه با هفته یازدهم در اختیار نخواهد داشت. فرشید باقری سه اخطاره و زکی‌پور به همراه شجاعیان محرومان انضباطی این تیم عملا امکان حضور مقابل سیاه جامگان را ندارند تا شفر ناچار شود دست کم سه تغییر نسبت به آخرین باری که تیمش را به میدان فرستاده در دستور کار قرار دهد. همچنین حضور وریا غفوری مدافع استقلال هم به خاطر مصدومیت مقابل سیاه جامگان قطعی نیست.

ایجاد یکسری تغییرات اجباری در ترکیب آبی پوشان اجتناب ناپذیر است و این فرصت برای شفر به نوعی توفیق اجباری است تا برخی از بازیکنان جوان تیمش را در این دیداری که روی کاغذ هم نمی‌تواند بازی سخت و دشواری باشد به میدان بفرستد. 

در جریان آخرین تمرینات تیم استقلال رقابت جالبی بین یکسری بازیکن جوان که برای خود شانس حضور در ترکیب ثابت آبی پوشان را قائل هستند در گرفته تا نظر مثبت شفر را برای اعتماد به خودشان جلب نمایند. 

آبی پوشان تهران در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۴:۴۵ روز دوشنبه ۲۹ آبان در مشهد به مصاف تیم سیاه جامگان می‌رود. این بازی از هفته دوازدهم لیگ برتر برگزار می‌شود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید