زمان رونمایی از لباس تیم ملی اعلام شد

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد نهایی با شرکت آدیداس برای تأمین البسه تیم ملی در ماه جاری امضا می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا ساکت درباره اسپانسر پیراهن تیم ملی فوتبال گفت: از سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای با شرکت آدیداس منعقد شده بود که پس از مذاکرات رئیس فدراسیون در آلمان با این شرکت، این تفاهم‌نامه رسما به بخش خاورمیانه ارجاع داده و در نهایت امضا شد. در این مدت، لباس تیم ملی توسط شرکت آدیداس تأمین شد و قرار است در تاریخ 10 بهمن ماه لباس تیم ملی در جام جهانی توسط مسئولان فدراسیون فوتبال و آدیداس به فیفا ارائه شود. در آن روز، لباس‌های تعیین شده تیم‌ها باید به تأیید فیفا برسد. برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های این کار صورت گرفته است.

وی افزود: در ماه مارس (10 اسفند تا 10 فروردین 97)، طبق برنامه‌ریزی اعلام شده آدیداس از لباس سفید تیم ملی و همچنین کشورهای تونس و مصر رونمایی می‌شود. دلیل انتخاب این زمان به خاطر نگرانی‌های شرکت مذکور برای رعایت قانون کپی رایت بود. ضمن اینکه در رابطه با کیفیت، طراحی و نوع تکنولوژی استفاده شده لباس نیز، مذاکرات صورت گرفته و همه چیز پیش بینی شده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اینکه چه زمانی قرارداد نهایی خواهد شد، گفت: قرارداد نهایی و یک ساله در ماه جاری مجددا با آدیداس امضا می‌شود. تفاهم نامه‌ای که سال پیش در همین مقطع انجام شد، به قرارداد یک ساله تبدیل می‌شود.

ساکت در پاسخ به این سؤال که آیا طرح پیراهن تیم ملی فوتبال آماده است یا نه، گفت: بله، این اتفاق صورت گرفته، اما به دلیل جلوگیری از کپی رایت و محرمانه بودن آن، رونمایی نشده است. طبیعی است فدراسیون فوتبال دنبال درآمدزایی هم باشد. برای برخی از برندها در کشور محدودیت‌هایی گمرگی وجود دارد، اما شرکت آدیداس می‌تواند عرضه عام داشته باشد.  شنیده‌ایم که برخی از کارشناسان در این زمینه اظهارنظرهایی کرده‌اند که به دلیل بی‌اطلاعی آنها بوده است.

وی  که با بخش خبری شبکه سه سیما گفت‌وگو می‌کرد در واکنش به این سؤال که آیا به نظر نمی‌رسد در زمان بندی عقب هستیم، اظهار داشت: خیر، همه هماهنگی‌ها صورت گرفته است. بازدید از البسه‌های تیم ملی و پوشاک مخصوص برای بازی‌های روزهای فیفا در اسفندماه و همچنین اردیبهشت سال آینده پیش بینی شده است. همه طراهی‌ها و انتخاب‌ها انجام شده است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید