در گفتگو با جی پلاس/ پس از یک دیدار صمیمانه؛

تعجب ووشوکاران ملی از نگرش جالب یادگار گرامی حضرت امام (س)

جمعی از ووشوکاران تیم ملی ایران با حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی دیدار و گفت وگو کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ جمعی از قهرمانان ملی و بین المللی و اهالی ووشو امروز (چهارشنبه) با یادگار گرامی حضرت امام خمینی (س) دیدار کردند.

ووشوکاران برجسته و مربیان این رشته ورزشی، درباره این ملاقات صمیمانه با خبرنگار جی پلاس گفت و گو کرده و معتقد بودند دیدگاه های ورزشی یادگار حضرت امام (س) برایشان جالب بوده است!

 

اجاقی:نگرش ورزشی سیدحسن آقا برایم بسیار جالب بود

حسین اجاقی - سرمربی تیم ملی ووشو ایران درباره این دیدار اظهار کرد: دیدار و ملاقات خیلی جالبی را به همراه رئیس و جمعی از قهرمانان ووشو با ایشان داشتیم. صحبت هایی بین ما ردوبدل شد که آقای خمینی اطلاعات خیلی خوبی داشتند. به عنوان شخصی که محبوبیت زیادی دارد از نزدیک او را دیدم وشخصیت خیلی جالبی داشتند.

اجاقی ادامه داد: حس خیلی خوبی بود که با ایشان صحبت کردم و با تعاملی که بین ما صورت گرفت فهمیدیم بسیار شخصیت نکته سنجی هستند. وقتی یک رشته ورزشی برای نخستین بار قهرمان می شود و برای چنین شخصیتی مهم است و توجه می کنند، باعث بالارفتن انگیزه می شود. حتی آقای خمینی می دانستند که کار سختی برای ما بوده که به این موفقیت رسیدیم و ایشان این موفقیت را حاصل کار تیمی و ثبات مدیریتی می دانستند.

سرمربی تیم ملی ووشو ایران به جی پلاس گفت: نگرشی که ایشان داشتند را خیلی از مدیران ورزشی کشور هم ندارند. واقعا نظرات بسیار هوشمندانه ای بیان کردند. من همیشه ارادت خاصی به ایشان داشتم و خوشحالم شخصیت سیاسی و مذهبی بزرگی مثل حجت الاسلام سیدحسن خمینی این دیدگاه را دارند.

 

عربی: با این دیدار دلگرم شدیم ها

فرشاد عربی ووشوکار تیم ملی درباره دیدار جمعی از ملی پوشان و مسئولان فدراسیون ووشو به خبرنگار جی پلاس گفت: به عنوان یک ورزشکار بسیار امیدوارم و دلگرم شدم. در این دیدار ابتدا دکتر علی نیا از عملکرد و موفقیت های اخیر ووشو صحبت کرد.  حجت الاسلام سید حسن خمینی به گونه ای درباره ووشو صحبت کردند که همه ما شگفت زده شدیم و اصلا انگار با عضوی از ووشو صحبت می کردیم. تسلط ایشان بر حوزه برای ما احساس خیلی خوبی بود و خیلی خوشحال بودیم یک شخصیت سیاسی این اطلاعات دقیق را دارد.

او ادامه داد: بسیار امیدوار شدیم با این صحبت ها و ایشان خیلی امیدوار بودند که رشته ما المپیکی شود تا ایران بتواند در این بازی ها مدال بیشتری بگیرد. ایشان همچنین تاکید داشتند علاوه بر ورزش قهرمانی باید روحیه پهلوانی را هم حفظ کنیم.

ووشکار تیم ملی گفت:‌ با صحبت هایی که صورت گرفت به عنوان عضو کوچکی از جامعه خیلی امیدوار شدم و احساس کردم فرد مفیدی برای جامعه هستم. واقعا کمتر شخصیت سیاسی دیدم که اینقدر ریزبینانه به ورزش نگاه کند.

7T3A1471

دیدگاه تان را بنویسید