گفتگوی اختصاصی جی پلاس با تنها لژیونر والیبال ایران

معنوی نژاد: من را با بازیکن یونانی اشتباه گرفتند/ در بهترین لیگ جهان کارم سخت است

بازیکن ایرانی تیم والیبال ورونا ایتالیا گفت: از اخباری که درباره بازگشتم به ایران متعجب شدم اما فکر می کنم من را با بازیکن یونانی ورونا اشتباه گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،  در روزهای گذشته خبری مبنی بر بازگشت محمدجواد معنوی نژاد لژیونر تیم ملی والیبال ایران از باشگاه ایتالیایی به ایران شنیده شد.

خبرها مبنی براین بود که او از سوی سرمربی تیم ورونا به بازی گرفته نمی شود و شرایط سخت بازی در لیگ ایتالیا باعث شده او تصمیم بگیرد به بانک سرمایه بازگردد.

اما او در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس این موضوع را رد و این خبرها را یک سوتفاهم قلمداد کرد.

معنوی نژاد درباره اینکه گفته می شد تمرینات سخت باعث بازگشتش به ایران شده است، گفت: شرایط تمرینات و لیگ ایتالیا سخت است اما من با این شرایط کنار می آیم و روز به روز هم بهتر می شود. من به اینجا آمدم تا با برنامه تر از قبل کار کنم و می دانستم برای این کار باید بیشتر از قبل سختی بکشم. بنابراین هیچ چیزی مانع ادامه راه من نیست.

** نگران عدم حضور در ترکیب ورونا نیستم

او درباره اینکه هنوز جای خود را در این تیم پیدا نکرده، این طور واکنش نشان داد: وقتی به یک تیم جدید می روید این طبیعی است که زمان زیادی برای حضور در ترکیب اصلی نیاز دارید. در تیم ورونا هم بازیکنان خوب زیادی حضور دارند و قطعا زمان زیادی لازم است که من در ترکیب اصلی قرار بگیرم. اصلا نگران نیستم چرا که می دانم بالاخره در ترکیب قرار می گیرم. من هیچ وقت به مربی اعتراض نکردم و این کار را هم نمی کنم.

** به بهترین لیگ جهان آمدم و کارم سخت است

او ادامه داد: من برای هدف بزرگی به بهترین لیگ جهان آمده ام و می دانستم که کارم سخت است. بارها گفتم که وقتی می خواهید موفق شوید باید سختی بکشید و من هم خودم را برای این سختی ها آماده کردم. درست است که تمرینات سخت است اما دلیل نمی شود من جا بزنم و از تیم بروم.

** در ایتالیا می مانم

بازیکن تیم والیبال ورونا ایتالیا در پایان به جی پلاس گفت: وقتی این خبرها را شنیدم واقعا متعجب شدم. این احتمال را می دهم که رسانه ها ماجرای بازیکن یونانی تیم ورونا را با ماجرا من اشتباه گرفته باشند اما هرچیزی که هست مهم این است که من در ایتالیا می مانم.

دیدگاه تان را بنویسید