قوچان نژاد: برای گلزنی باید کل تیم خوب کار کند/ بازیکن تنیس نیستم

مهاجم ایرانی تیم هیرنفین در واکنش به ناکامی خود در امر گلزنی گفت: برای گلزنی باید کل تیم خوب کار کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم هیرنفین در ادامه ناکامی های اخیر خود یکشنبه شب در ورزشگاه خانگی خود 4 بر صفر مغلوب فیتسه شد.

رضا قوچان نژاد پس از این شکست درباره ناکامی خود در امر گلزنی، به فاکس اسپورت گفت: من تنیس بازی نمی کنم، برای موفقیت و گلزنی وابسته به تیم هستم.

وی افزود: شکست سنگینی بود.باخت هیچ وقت خوشایند نیست اما شکستی که ما داشتیم تلخ بود. روز خیلی بدی بود، نیمه اول، خیلی پایین تر از سطح خودمان بودیم. در نیمه دوم تلاش کردیم راهی برای گلزنی پیدا کنیم. سپس از رختکن وارد زمین شدیم ولی قبل از این که خودمان را پیدا کنیم گل سوم را دریافت کردیم.

گوچی ادامه داد: ما همیشه سعی می کنیم که بر بازی تسلط داشته باشیم. می خواستیم آنها را تحت فشار قرار دهیم، این طرح ناکام مانده و جواب نداد.

او گفت : در حال حاضر، من بیشتر نگران بازی تیم هستم. اگر در حد و اندازه خودمان بازی کنیم، گلزنی هم خواهیم کرد. من تنیس بازی نمی کنم و من هم به تیم وابسته هستم اگر تیم خوب کار کند من هم می توانم به تیمم کمک کنم.ما می توانیم کارهای زیبایی انجام دهیم. در حال حاضر، من هم همین کار را می کنم.

قوچان نژاد افزود: خوشبختانه، می توانم چیزها را به خوبی جبران کنم، خوشحالم که دوباره روز چهارشنبه بازی می کنم و می توانیم دوباره اوضاع را درست کنم.. مطمئن هستم که اوضاع درست خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید